Wpis z mikrobloga

@Hulajduszoboszlo: nic? To tylko przykład jak korpo robią grę co roku, ta sama mechanika i tylko tekstury inne. 10+ części assasins creed. A może by tak robić grę przez 4-5 lat ale za to 10/10 i ze świerzym pomysłem na rozgrywkę? Ile jest zręcznościowych ścigałek a ile gier typu destruction derby? Albo MudRunner gdzie liczy się fizyka błota i czy się w nim zakopujesz jak nie włączysz dyferencjału bo inaczej wyjedziesz
@genocidegeneral: Assetto, gdzie sterowanie jest na siłę zrobione tak ciężko że zawodowi kierowcy uważają ją za realistyczną, a gdyby zrobić model jazdy identyczny co w prawdziwym świecie to fanatycy symulatorów powyzywali by że to arcadowe albo "simcade"? xD
@CarlVonVogel: Chociaż ograłeś te 10+ części Assasin's Creeda, że takie bzdury wypisujesz? Na przestrzeni lat sporo się zmieniało w tej serii np. mechanika poruszania się i walki.

Korpo stara się robić gry, które dobrze się sprzedadzą. Dlatego nie oczekuj, że nagle zaskoczą czymś oryginalnym co spodoba się tylko garstce graczy. Jeśli szukasz czegoś oryginalnego to zainteresuj się "indykami". Od lat niezależne studia wypuszczają sporo gier z unikalnymi mechanikami i pomysłami.
Chociaż ograłeś te 10+ części Assasin's Creeda, że takie bzdury wypisujesz?


@Desolator: Przecież to prawda, ciężko o bardziej powtarzalną grę od AC, były dobre części np. 2, dlc do niej wydane jako osobne gry(były zbyt krótkie), 4 też była niezła. W każdej części robisz to samo i nowa mechanika czy nowa zabawka inspektora gadżeta nie sprawi, że gra nagle stanie się dobra.
Co sprawia, że gra staje się dobra?


@Desolator: Przede wszystkim ciekawa, nieliniowa fabuła, dobrze napisane, wyraziste postacie, zadania poboczne które nie polegają na idź i zabij czy przejmij miasto, uwolnij dzieci albo przejmij fort, takie zadania mogą być ciekawe, ale nie jak w jednej grze masz np. 50 takich samych zadań kompletnie pozbawionych dialogów, różne sposoby skończenia tego samego zadania, wybory moralne(np. detroit become human to gra na nich oparta), dobry