Wpis z mikrobloga

Golf VI 1.6 8v MPI automat 2009 z przeznaczeniem do gazu.

Opinie? Wady zalety? Poza oczywistym brakiem mocy ale to mamie nie przeszkadza.

Martwi mnie kod silnika BSE niby z gorsza do gazu głowica. Ciekawe czy można wymienić głowice na taką z wersji bifuel.

Z tego co patrzyłem to części tańsze niż do Yaris I

I punktowa rdza. #motoryzacja #volkswagen #golf
  • 9
@InterferonAlfa_STG spezedalem tego kilka sztuk, miałem w lpg i bez , automacie i manualu . Rekordzista mial chyba słabe 400kkm przebiegu i jezdzil nie gorzej niż te co miały 200. Żaden z klientów się nie skarżył. Generalnie spoko wózek. Prosty w konstrukcji i tani w utrzymaniu. Mama będzie zadowolona myślę. Tym bardziej że pewnie dużych przebiegów nie robi. Nie kombinuj bez sensu z głowica.
@r5678:

Szukając auta z myślą o instalacji gazowej zwróćcie uwagę na kod silnika. Chcąc inwestować w LPG lepiej omijajcie te z kodem silnika BSE. Jednostki te mają "słabszą" pochodzącą z meksykańskiej fabryki głowicę, która na gazie dość szybko się poddaje. 1,6 l MPI z taką głowicą sklasyfikowany został na liście firmy PRINS (renomowanego producenta instalacji gazowych), jako motor sprawiający potencjalne problemy po zagazowaniu (pozostałe 1,6 l MPI - z innym kodem
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
jak ta głowica padnie i Ja zregenerujesz to i tak będzie dozywotka przecież, więc nie ma sensu jej wymiana, chyba że masz w planie zrobić tym autem z 500k km w krótkim czasie. Gorzej bym się przejął punktową korozja, bo to znaczy że za jakiś czas tam będą dziury