Wpis z mikrobloga

#gry #programowanie #android
Ej, słuchajcie. Tak sobie siedzę, nowy rok, korona...i wpadłem na pomysł, o którym już kiedyś w sumie myślałem.
Mam pomysł na w sumie nie głupiego RTS'a ekonomicznego i w sumie tu mam do was pytanie o docelowe urządzenie...
Czy lepiej pisać to od razu na androida czy robić wersję przeglądarkową z responsywnym layoutem, coś jak plemiona. Osobiście uważam, że chyba android to byłaby lepsza opcja, czyż nie?
Pomysł jest na też na multi ale to przyszłość.

jak wyżej

  • Od razu na Androida 41.7% (15)
  • Wersja przeglądarkową 33.3% (12)
  • Desktop + Steam 25.0% (9)

Oddanych głosów: 36

  • 3
  • Odpowiedz
@usmiechniety_syzyf: strzelałem bardziej w libgdx ale po zastanowieniu się dochodzę do wniosku, że nie potrzebuje aż tak rozbudowanego silnika 2d. Wyświetlanie map czy prostych grafik można zrobić wszędzie, a w sumie flutter oferuje bardziej rozbudowane ui i szybszą jego implementację. Może to lepsze rozwiązanie. Dzięki.

@luigi_pl: tu bardziej będzie rozbudowany świat pokroju plemion. Steam to już chyba nadto.
  • Odpowiedz