W lipcu kupiłem nowy telewizor: Philips Ambilight 55" z #xkom. Po miesiącu padła matryca. Zadzwoniłem od #xkom powiedziano mi, że szybciej niż oni ogarnę naprawę bezpośrednio u Philipsa - spoko. Zadzwoniłem, powiedziałem co się dzieje (czarny ekran, brak podświetlenia, ambilight i dźwięk działa). Pani po drugiej stronie powiedziała że ok, przyjadą po sprzęt. Kilka dni później przyjechał pan z #radom, troche grubasek, spakował TV w swój karton (oryginalny wyrzuciłem bo nie myslałem, że będzie mi jeszcze potrzebny) i zabrał TV trochę sapiąc. Podczas nieobecności #telewizory w domu sprawdzałem stan #naprawa i widziałem, że wymieniono ekran. Po około 2.5 tygodnia TV wrócił z naprawy - przywiózł go ten sam człowiek. Telewizor podłączony, młoda znowu może oglądać #bajki. Minał tydzień i dwa dni i ekran znowu zepsuty. Ja już nie mam siły do tej #k------c i pisze maila do #xkom żeby zabrali ten telewizor i dali mi spokój na co dostałem odpowiedź że nie ma siły i na gwarancji moga mi tylko go naprawić. Dzwonię do #philips i mówię im żeby mi zabrali ten TV i oddali #kasa - nic z tego, kupione w xkom, xkom ma zwracać hajs z rękojmi. Piszę do xkom o rękojmie i przysłali kuriera który zabrał TV. Dzisiaj #heheszki, xkom wysłał maila że "rozpatrzyliśmy sprawę i uznajemy Pana reklamację." - super. Telewizor wysyłamy do #radom do naprawy i odeślemy go Panu znowu (-‸ლ). Odpisałem im że się nie zgadzam na naprawę TV bo za chwilę znowu się zepsuje i będe musiął tłumaczyć dziecku dlaczego nie może obejrzeć ulubionej dobranocki. I wiecie jaką dostałem odpowiedź?
@Leszek86: ja miałem filiszajs, równo po dwóch latach i miesiącu padło podświetlenie matrycy.. 600 zł... Naprawiłem i sprzedałem... Odzyskałem 20% kupiłem Sony hx9 i nigdy więcej filiszajsa..
@Leszek86: Android. Obraz igła. Wiadomo to nie oled ale za 65 oleda musiałbym dać z 8k. System działa płynnie. Też mi się podobał ambi, ale cała reszta w tym tv była do kitu. Tv nie był z najniższej półki, to był zeszłoroczny model, za 3.5k 55" i właśnie tylko ambi dawaj radę. Artefakty, słaba czerń, Android lubił pomyśleć... Tylko 60hz chociaż widziałem o tym to niby miał nadrabiać softem... Już
@Maciek952: oczywiście. Pamiętaj że cena na półce jest wyjściowa i zależy od sprzedawcy. W Media expert był przed świętami a może jest za 4300... Był kod promocyjny i trzeba było dość do koszyka jakiś drobiazg... Ja w sklepie powiedziałem że nie chce gratów tylko rabat cenowy. Zapłaciłem 4200, czytałem że ludzie z jakimś kodami kupowali za 4k (kod i np trymer w koszyku za 20 zł). Takie pepperowe cebulowe akcje.
@hhunter22 a to coś mi się obiło z tą akcją niestety jak teraz widzę wgl nie ma już chyba tej promocji na niego .... Bo sam szukam poluje na jakiegoś dobrego Leda/oleda w cenie właśnie do 4/4.5 i promki co były przed świętami imo znikły totalnie :(
@Leszek86: I tak masz lepiej niż ja. Kupiłem TV z oficjalnego sklepu Allegro - fajna promka w październiku. Po dwóch miesiącach zaczął trzeszczeć głośnik i jakiś pojawił się jakoś dziwny przester. Oryginalnego opakowania nie mam bo pudło od TV 55" zmniejszało metraż mojego mieszkania o 30% a nie ma przecież obowiązku jego posiadania. Piszę do Allegro jaka jest sytuacja a oni, że im no niewyobrażalnie przykro, że się zepsuł ale
@hhunter22: a weź... generalnie na takiego bx się czaję.... bo cena jaka za niego była jakiś czas temu (4k) jest dla mnie okej, i to co oferuje również, nie potrzeba mi cx... o tauzena droższego, zastanawia mnie czy te tv stanieją po nowym roku na jakiś promocjach... chciałem kupić w okresie międzyświątecznym a tu d--a się okazała jak widać
@Maciek952: niby cx jest nieco mocniejszy/szybszy i jaśniejszy. Jeżeli przymierzasz się do iptv i oglądania więcej za dnia to może warto dołożyć 1k. Też liczyłem na jakieś promo na cx65 ale ceny zamiast spaść... poszły w górę... Bx65 ponad 6k.... Można było go kupić nawet za około 5.0-5.5k... trudno. Jak na razie jestem pozytywnie zaskoczony soniakiem a kasy zostało na plejkę
@Leszek86: akutalizacja z dzisiaj: przyszedł mail od x-kom że takiego wała drugie uszkodzenie bo pierwsze uszkodzenie było naprawiane z gwarancji a nie rękojmi i się nie liczy. Sprawdziłem Kodeks Cywiliny i faktycznie tak jest. Musiałbym pierwszy raz zareklamować też z rękojmi. Fajnie że człowiek w x-komie odradzał mi za peirwszym razem rękojmie i powiedział, że na gwarancji producenta naprawa pójdzie sprawniej i szybciej.
@hhunter22: plejkę kupiłem czekam teraz tylko na jej dostawę mowa oczywiście o ps5, ( ͡°͜ʖ͡°) nie zdziwie się jak u mnie również skończy się na xh90 w wersji 65 cali albo 55 i tyle :) z pytań które miałbym do Ciebie jedynie o ten model, występuje u ciebie jakieś nierównomierne podświetlenie albo coś Cię irytuje w tym tv ?
W lipcu kupiłem nowy telewizor: Philips Ambilight 55" z #xkom. Po miesiącu padła matryca. Zadzwoniłem od #xkom powiedziano mi, że szybciej niż oni ogarnę naprawę bezpośrednio u Philipsa - spoko. Zadzwoniłem, powiedziałem co się dzieje (czarny ekran, brak podświetlenia, ambilight i dźwięk działa). Pani po drugiej stronie powiedziała że ok, przyjadą po sprzęt. Kilka dni później przyjechał pan z #radom, troche grubasek, spakował TV w swój karton (oryginalny wyrzuciłem bo nie myslałem, że będzie mi jeszcze potrzebny) i zabrał TV trochę sapiąc. Podczas nieobecności #telewizory w domu sprawdzałem stan #naprawa i widziałem, że wymieniono ekran. Po około 2.5 tygodnia TV wrócił z naprawy - przywiózł go ten sam człowiek. Telewizor podłączony, młoda znowu może oglądać #bajki. Minał tydzień i dwa dni i ekran znowu zepsuty. Ja już nie mam siły do tej #k------c i pisze maila do #xkom żeby zabrali ten telewizor i dali mi spokój na co dostałem odpowiedź że nie ma siły i na gwarancji moga mi tylko go naprawić. Dzwonię do #philips i mówię im żeby mi zabrali ten TV i oddali #kasa - nic z tego, kupione w xkom, xkom ma zwracać hajs z rękojmi. Piszę do xkom o rękojmie i przysłali kuriera który zabrał TV. Dzisiaj #heheszki, xkom wysłał maila że "rozpatrzyliśmy sprawę i uznajemy Pana reklamację." - super. Telewizor wysyłamy do #radom do naprawy i odeślemy go Panu znowu (-‸ლ). Odpisałem im że się nie zgadzam na naprawę TV bo za chwilę znowu się zepsuje i będe musiął tłumaczyć dziecku dlaczego nie może obejrzeć ulubionej dobranocki. I wiecie jaką dostałem odpowiedź?
#xkom #philips #naprawa #tv #gwarancja #rekojmia #januszebiznesu
Poczytaj bo zle to rozegrales. Przy koncu jest napisane ze druga ta sama wada i mozes "odstapic od umowy" Ale to z innego paragrafu/kodeksu
#xkom nie dziękuję, nie pozdrawiam,