Wpis z mikrobloga

Mirki co się #!$%@?ło:

W lipcu kupiłem nowy telewizor: Philips Ambilight 55" z #xkom. Po miesiącu padła matryca. Zadzwoniłem od #xkom powiedziano mi, że szybciej niż oni ogarnę naprawę bezpośrednio u Philipsa - spoko. Zadzwoniłem, powiedziałem co się dzieje (czarny ekran, brak podświetlenia, ambilight i dźwięk działa). Pani po drugiej stronie powiedziała że ok, przyjadą po sprzęt. Kilka dni później przyjechał pan z #radom, troche grubasek, spakował TV w swój karton (oryginalny wyrzuciłem bo nie myslałem, że będzie mi jeszcze potrzebny) i zabrał TV trochę sapiąc. Podczas nieobecności #telewizory w domu sprawdzałem stan #naprawa i widziałem, że wymieniono ekran. Po około 2.5 tygodnia TV wrócił z naprawy - przywiózł go ten sam człowiek. Telewizor podłączony, młoda znowu może oglądać #bajki. Minał tydzień i dwa dni i ekran znowu zepsuty. Ja już nie mam siły do tej ##!$%@? i pisze maila do #xkom żeby zabrali ten telewizor i dali mi spokój na co dostałem odpowiedź że nie ma siły i na gwarancji moga mi tylko go naprawić. Dzwonię do #philips i mówię im żeby mi zabrali ten TV i oddali #kasa - nic z tego, kupione w xkom, xkom ma zwracać hajs z rękojmi. Piszę do xkom o rękojmie i przysłali kuriera który zabrał TV. Dzisiaj #heheszki, xkom wysłał maila że "rozpatrzyliśmy sprawę i uznajemy Pana reklamację." - super. Telewizor wysyłamy do #radom do naprawy i odeślemy go Panu znowu (). Odpisałem im że się nie zgadzam na naprawę TV bo za chwilę znowu się zepsuje i będe musiął tłumaczyć dziecku dlaczego nie może obejrzeć ulubionej dobranocki. I wiecie jaką dostałem odpowiedź?


#xkom #philips #naprawa #tv #gwarancja #rekojmia #januszebiznesu
  • 22
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@Leszek86: akutalizacja z dzisiaj: przyszedł mail od x-kom że takiego wała drugie uszkodzenie bo pierwsze uszkodzenie było naprawiane z gwarancji a nie rękojmi i się nie liczy. Sprawdziłem Kodeks Cywiliny i faktycznie tak jest. Musiałbym pierwszy raz zareklamować też z rękojmi. Fajnie że człowiek w x-komie odradzał mi za peirwszym razem rękojmie i powiedział, że na gwarancji producenta naprawa pójdzie sprawniej i szybciej.


#xkom nie dziękuję, nie pozdrawiam, nie życzę wszystkiego
  • Odpowiedz
@x-kom: Mireczku dzięki wielkie ale jak Ty obsługujesz portale społecznościowe to nie wydaje mi się że miałbyś wpływ na decyzje nt napraw/rękojmi. W tak duzej firmie jak #x-kom to pewnie jesteś zupełnie osobnym działem. Niemniej jednak dziękuję
  • Odpowiedz