Wpis z mikrobloga

NIE MOGĘ PRZESTAĆ W TO GRAĆ!
Pomimo tego że co chwile widzę jakieś bugi, glitche i to durne AI (nie zdarzyło się jednak nic co by uniemożliwiało rozgrywkę). NIE POTRAFIĘ się oderwać od tej gry. Nie mam pojęcia jak oni to zrobili ale gra mnie całkowicie pochłonęła.
Na ten moment dałbym jej 8/10. Jak poprawią większość błędów i to okropne AI to z czystym sumieniem dam 10/10.
Polecam każdemu.

Dobrze że zaraz święta ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#pcmasterrace #gry #cyberpunk2077
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Quenas: Ciekaw jestem jak ta gra będzie wyglądać po roku/dwóch jak doszlifują grę do stanu w którym miała być oryginalnie wydana, bo jak się czyta ile oni powycinali żeby się zgrać na premierę wymyśloną przez zarząd to aż głowa mała.
  • Odpowiedz
@supra107: jak dla mnie za duże są braki żeby dało się je uzupełnić, więc nawet na to nie liczę. Zamiast tego mam nadzieję, że skoro już mają silnik i assety, to wydadzą w przyszłości sequel i jego już faktycznie dopieszczą.
  • Odpowiedz
@jtank: Ogólnie muszą się nauczyć paru rzeczy:
1. Płacić normalnie swoim pracownikom żeby cały zespół nie opuszczał studia po zakończonym projekcie (przypominam że cały zespół odpowiedzialny za W3 spieprzył po tym jak CDPR im nie wypłacił bonusów po premierze)
2. Poprawnie zorganizować cały zespół aby nie musieli się dowiadywać o zmianach dnia premiery z Twittera i żeby nie resetowali całego projektu tylko dlatego że wydali kasę na marketing ze znanym
  • Odpowiedz
NIE MOGĘ PRZESTAĆ W TO GRAĆ!
Pomimo tego że co chwile widzę jakieś bugi, glitche i to durne AI (nie zdarzyło się jednak nic co by uniemożliwiało rozgrywkę). NIE POTRAFIĘ się oderwać od tej gry. Nie mam pojęcia jak oni to zrobili ale gra mnie całkowicie pochłonęła.
Na ten moment dałbym jej 8/10. Jak poprawią większość błędów i to okropne AI to z czystym sumieniem dam 10/10.
Polecam każdemu.

Dobrze że zaraz
  • Odpowiedz
1. Płacić normalnie swoim pracownikom żeby cały zespół nie opuszczał studia po zakończonym projekcie (przypominam że cały zespół odpowiedzialny za W3 spieprzył po tym jak CDPR im nie wypłacił bonusów po premierze)


@supra107: Podeślesz jakieś szczegóły? Bo szukałem i nie rzuciło mi się nic w oczy.
  • Odpowiedz
Ogólnie muszą się nauczyć paru rzeczy:

1. Płacić normalnie swoim pracownikom żeby cały zespół nie opuszczał studia po zakończonym projekcie (przypominam że cały zespół odpowiedzialny za W3 spieprzył po tym jak CDPR im nie wypłacił bonusów po premierze)

2. Poprawnie zorganizować cały zespół aby nie musieli się dowiadywać o zmianach dnia premiery z Twittera i żeby nie resetowali całego projektu tylko dlatego że wydali kasę na marketing ze znanym aktorem

3. Daty premiery ustawiać razem z zespołem aby nie zmuszać ich do crunchu i wydawania niedokończonego produktu

4. Nie kłamać w żywe oczy jak np. kłamstwo że wersja na PS4/XBO jest cacy i celowo ukrywać że tak nie jest przed premierą a na dzień premiery wydać niegrywalnego bubla

Także jeżeli nie wyniosą odpowiednich lekcji z tego kataklizmu to kolejny projekt może być ich ostatnim. Całą swoją reputację w------i na śmietnik, więc niech się mają na baczności.
  • Odpowiedz