Wpis z mikrobloga

@Narrorek: Bo zaliczają awarię średnio kilka razy w tygodniu, a "obsługa klienta" woła o pomstę do nieba. Próbują przerzucić winę na użytkownika sugerując że brak internetu czy telewizji jest spowodowany ingerencją w modem, strasząc że trzeba będzie zapłacić za przyjazd technika. Dodatkowo walą chamskimi tekstami, jak np. "ja teraz będę mówił do pani jak do dziecka, co ma pani zrobić".
  • Odpowiedz
  • 0
@Tosh wyboru nie mam.
Jedyby światłowód na moim osiedlu.
Nawet Orange nie ma zasiegu światłowodu, a mobilny chyba z powodu pracy i nauki zdalnej został przeciążony i strasznie wolno działa.
  • Odpowiedz
  • 0
@Tosh ale generalnie problemu nie mam. Wyslalem sms okolo pólnocy ze nie dziala. Odpisali mi po 30 minutach ze juz powinno dzialac. Srednio raz w miesiacu taka przerwa jest ale po interwencji nawet pozno w nocy ogarniaja zdalnie w max 1h.

Wczoraj to grubo coś im padlo bo nawet ich strona byla niedostępna.
  • Odpowiedz