W związku z opublikowaniem w końcu grywalnej wersji Magico: Adventure, gorąco zachęcam do ściągnięcia i spróbowania na urządzeniach z Androidem.
Cechy gry: -pozwala walczyć z atakującymi potworami za pomocą rysowanych czarów -pozwala levelować postać i inwestować w większą moc czarów, lub życie/mane -pozwala zagrać na 2 etapach "z boku"
Obecnie rozwijam już rzut izometryczny i przejście bardziej w stronę Plants vs Zombies, ale z rysowanymi czarami i "rzucanymi" na mapę pomocnikami. Chciałbym żeby gra na pewno była bardziej dynamiczna niż teraz.
@MagicoSoftware: Gdyby ktoś zapytał jak wyglądają kolejne kroki, to nastąpi zmiana etapów, lub urozmaicenie etapów o mieszanie takich etapów stricte "solo" (jak obecne) z etapami z pomocnikami i przeszkodami, lub nawet wyłącznie oparte na pomocnikach.
@Inveth: Oki, to po kolei: -zabijanie wrogów daje nam doświadczenie i złoto, podliczane pod koniec danej rundy -end-game polega na graniu na danej mapie z coraz potężniejszymi wrogami (więcej HP), aż zabraknie nam sił ( ͡°͜ʖ͡°) -dopiero działam ze story tellerem w sprawie określenia fabuły nadającej większy sens rozgrywce -monetyzacja będzie polegała na na możliwości zdobycia sporo złota, lub szybszego levelowania dzięki obejrzeniu jakiejś
https://play.google.com/store/apps/details?id=magico.adventure.game
W związku z opublikowaniem w końcu grywalnej wersji Magico: Adventure, gorąco zachęcam do ściągnięcia i spróbowania na urządzeniach z Androidem.
Cechy gry:
-pozwala walczyć z atakującymi potworami za pomocą rysowanych czarów
-pozwala levelować postać i inwestować w większą moc czarów, lub życie/mane
-pozwala zagrać na 2 etapach "z boku"
Obecnie rozwijam już rzut izometryczny i przejście bardziej w stronę Plants vs Zombies, ale z rysowanymi czarami i "rzucanymi" na mapę pomocnikami. Chciałbym żeby gra na pewno była bardziej dynamiczna niż teraz.
#gamedev #mobilegame #magico #magicogames
Proszę o wszelkie uwagi.
Pozdrawiam
-zabijanie wrogów daje nam doświadczenie i złoto, podliczane pod koniec danej rundy
-end-game polega na graniu na danej mapie z coraz potężniejszymi wrogami (więcej HP), aż zabraknie nam sił ( ͡° ͜ʖ ͡°)
-dopiero działam ze story tellerem w sprawie określenia fabuły nadającej większy sens rozgrywce
-monetyzacja będzie polegała na na możliwości zdobycia sporo złota, lub szybszego levelowania dzięki obejrzeniu jakiejś