Wpis z mikrobloga

Render wioski do tworzonej hobbystycznie prerenderowanej izometrycznej gry na Androida. Zastanawiamy się jeszcze nad kolorystyką trawy i drzew (może mniejsza różnica w jasności między nimi?). W kolejnej iteracji chcemy dodać więcej detali takich jak drobne przedmioty, kamienie, błoto i kurz.

#blender #gamedev #gry #fantastyka
Pobierz S.....7 - Render wioski do tworzonej hobbystycznie prerenderowanej izometrycznej gry ...
źródło: comment_1605260344iEI9uxnK6XiDI62XcmEEqu.jpg
  • 37
@helmutrura: mamy motyw muzyczny dla wioski , menu i do wnętrza karczmy i osobę z którą współpracujemy, ale póki co nie chcemy rozwijać udźwiękowienia dopóki nie skończymy innych etapów. Ciężko na przykład opisać wymagania odnośnie muzyki do systemu walki kiedy jest on jeszcze we wczesnym stadium rozwoju. Na ten moment będziemy skupiać się na rzeźbieniu postaci i zwierząt, wprowadzaniu scenariusza do skryptów i dostawaniu postaci pobocznych.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 51
@Sulejman7: imho budynki są zbyt jednorodne - tak jakby wszystko zostało wybudowane w jednym momencie i z jednego materiału, dachy w ogóle nie różnią nie kolorem i nie widać żadnych różnic w zabrudzeniu czy zniszczeniu (a choćby ekspozycja danej części budynku na słońce czy deszcz takie różnice by wprowadziło)

Ale ogólny klimat i wykonanie bardzo fajne :)
@powaznyczlowiek: słuszna uwaga - i taka z której zdajemy sobie sprawę. Na pewno będziemy chcieli trochę to poprawić, ale głównym problemem jest tutaj ograniczenie czasowe. Na pewno na etapie kolejnych iteracji będziemy chcieli dodać do każdej chaty jakieś cechy charakterystyczne związane z tym, czym zajmują się ludzie w niej mieszkający i pomyśleć nad wydajnym systemem dodawania zabrudzeń i zniszczeń, coś jak w 35:12 tej prelekcji:
https://youtu.be/9vEfH9SJ9mY

Natomiast kolejną iterację edycji świata
@LoneRanger: jeśli chodzi o rozsianie to efekt celowy - pole jest w trakcie zbioru plonów i cześć jest już skoszona, a część jeszcze nie. Myślę że będziemy musieli jeszcze popracować nad tą skoszoną częścią żeby wyglądała mniej płasko - dodać jakieś bruzdy itp.
@pu100stan: Wizualnie więcej terenu pokazać nie jestem w stanie, bo póki co tworzymy sobie ten jeden obszar, ale mogę wrzucić zrzut ekranu z gry podczas dialogu.

Model postaci póki co mamy jeden (krasnolud górnik) i używamy go wszędzie, docelowo będą oczywiście bardziej zróżnicowane. Kolorystyka różni się nieco od tego co na renderze z posta, bo renderująmy kafelki do gry średnio raz w tygodniu (chwilę to trwa) i od ostatniego razu odrobinę
Pobierz S.....7 - @pu100stan: Wizualnie więcej terenu pokazać nie jestem w stanie, bo póki co...
źródło: comment_1605265448LWfBtvtHzOA32jT9lNKJ3P.jpg
@Kubeusz89: dzięki. Generalnie hobbystycznie tworzona gra fabularna - coś pomiędzy cRPG, a przygodową. Mniejszy nacisk na statystyki niż w cRPG i rozwój statystyk oparty na wydarzeniach z gry, a nie drzewkach rozwoju. Dla mnie to opcja pobawić się w pisanie dialogów i zaprogramować coś, co się fajnie pisze, a dla narzeczonej sposób na naukę grafiki 3D.
@Sulejman7: Bardzo ładne modele. Mam jednak pytanie do platformy - na pewno chcecie robić grę premium na Androida? Takie gry, o ile nie są oparte na znanym IP lub od znanych wydawców praktycznie giną w sklepie i mają bardzo małe zyski. Jaki macie plan na monetyzację gry?