Aktywne Wpisy

Jarkendarion +78
Nie skąd w 2025 roku przekonanie, że linux to masochistyczny os dla geeków, gdzie nawet musisz kompilować sobie przeglądarkę. Wiele dystrybucji jeśli ktoś chce korzystać z internetu, programu office, słuchać muzyki czy odpalać gry przez np lutris nie musi przez całe życie odpalić terminala. W dodatku linux ma to czego nigdy nie będzie miał windows - nieskończona customizacja. Możesz mieć taki wygląd menu, rozpieszczenie go, kolor ikon, przecisków, kursorsa, jaki chcesz.
Większość
Większość
źródło: xfce-pandora-arc-theme
Pobierz
R_O_T_T_E_N +336





Mam sobie łajbę, dla ułatwienia procesu tworzenia logiki poruszania się podpiąłem jej wheel collidery .
Jako że gra będzie takim se arcade to chciałem zaimplementować sterowanie w miejscu. I tak, skręcanie w lewo działało dobrze, w prawo potrafi się zkasztanić, skręca za wolno, przyspiesza za szybko. Ten sam kod. Z taką różnicą, że wektor osi x lewej gałki zamiast -1 w lewo to jest 1 w prawo.
Debuguje, kombinuje z wheel colliderami, czytam dokumentacje, drapie się po głowie, wyrywam sobie włosy, siwieje...
W chwili bezradności odpalam build.
Działa równo i stabilnie dla obu osi.
Wina tego, że edytor działa w żałosnych 20~30fps gdy mam włączone wszystkie gizmosy?
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
#gamedev #bordogamedev
źródło: comment_1603543048exaF02grqbzHQWm0RsIEM9.jpg
Pobierzźródło: comment_1603544223Gr8pyVarqjndWaqrJu1Ysr.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez autora
miało być: ja podczas pracy:
@MichalPypek: pracowałem trochę nad wc i ogarniam na tyle by nie schrzanić. Tak mi się do dziś wydawało xD
źródło: comment_16035483160lepjAaRAiDcGVGTQgMLke.gif
Pobierz@TymRazemNieBedeBordo: A to nie z tego powodu że jakieś ułamki zaokrąglasz do intów? W efekcie w jedną stronę liczby przeskakują szybciej/częściej a w drugą wolniej/rzadziej.