Wpis z mikrobloga

@BulgarskiTaboret: Tragedia jak się na to patrzy. Z jednej strony większość assetow mam w EUR/USD, ale jednak pensja w złotówkach... Ciężko będzie kupić dokupić walutę na second dip w USA xD
  • Odpowiedz
@Anien: Ja sporo USD kupiłem jak był pod 4zł jak przystało na pro-inwestora, ale udało mi się zejść z kursem poniżej 3,9. Za to GBP kupione jak był po 4,82 (widać silne wahania formy inwestorskiej) ale tutaj już za niedużą kwotę.
Faktycznie, teraz się cieszę, ale jak sprzedam te papiery to nie wiem co dalej XD Nie znam się na tradycyjnej giełdzie, uczę się krypto, może tam coś ten-teges.
  • Odpowiedz
@gupio: do pln. Nie wiem czego się spodziewać po brexicie i kursie funta prawdę mówiąc. Jakbym miał strzelać to najpierw spadek a potem duży wzrost.
EDIT. Aczkolwiek nie chciałbym trzymać złotówki więc czegoś sobie poszukam.
  • Odpowiedz
@BulgarskiTaboret: Mam podobny dylemat z USD (zapakowany średnio po 3.85) - co dalej po sprzedaży. W dobie niszczenia wszystkich walut ciągle spoko opcją (na dłuższy okres) wydaje się złoto albo nieruchomość w dobrej lokalizacji w dużym mieście.Jest jeszcze opcja na spółki surowcowe gdzie ceny surowców powinny rosnąć w tej dekadzie.
  • Odpowiedz
@smash78: Wszelkie spółki dla mnie teraz są ciemną magią, może jakieś dywidendowe bym mógł poszukać. Złoto może być ciekawe, może jak coś rąbnie to i złoto na chwilę spadnie, bo teraz ciągle kręci się pod ATH. Aż żal mi, że nie kupiłem srebra jak miałem możliwość, a ono potem raz dwa +40% zrobiło... Odnośnie nieruchomości to akurat na mieszkanie kasy by nie starczyło. Nie wiem, czy garaż można podpiąć pod takie
  • Odpowiedz