Wpis z mikrobloga

Opinia dla potomnych w nawiązaniu do tego wpisu.

NIE POLECAM CZYTNIKA EBOOKÓW INKBOOK. Miałem model InkBook Prime HD, dawno w rękach nie trzymałem tak badziewnego sprzętu. Bateria nie wytrzymuje nawet doby na wygaszaczu ekranu. Oprogramowanie to kpina – łącznie aktywnie korzystalem z tego czytnika może z 3h i w tym czasie wyłapałem z 20 błędów: wyrzucało mnie do ekranu startowego (najczęściej, przy różnych czynnościach), nie zapamiętywało opcji, nie zapamiętywało gdzie skończyłem czytać.

No i do tego wszystkiego wisienka na torcie, czyli obsługa klienta. Może i odpowiadają, ale w ogóle nie na pytania i zachowują się tak, jakby nie słuchali. Pyk pyk utarta formułka kopiuj wklej tu i tam. Czułem się, jakbym rozmawiał z botem (a może tak było ;)).


#ebook #ebooki #inkbook
  • 9
@mrzonek: Obsługa klienta pokazuje najlepsze oblicze, gdy coś się stanie ze sprzętem, w 3 sekundy z użyciem szklanej kuli stawiają diagnozę - wina użytkownika. Żadnego tekstu w stylu - zamówimy kuriera, rozbierzemy czytnik i sprawdzimy, nie - Twoja wina.
@Dibhala: resetowałem urządzenie do ustawień fabrycznych i aktualizowałem do najnowszej wersji, nie zauważyłem jakiejś poprawy.
+ tutaj jest też dobry komentarz gościa: https://inkbook.pl/blogs/news/aktualizacja-v2-3-dla-czytnika-inkbook-prime-hd wygląda na to, że aktualizują dla "ficzerów", ale nie żeby poprawić błędy.

@Gleba_kurfa_Rutkowski_Patrol: dzięki, i chyba tak zrobię :) Poczytałem trochę na tagu, teraz będę czekał czy pojawią się promocje na Amazonie i kupię bezpośrednio z niemieckiego.
@chosenon3: Bardzo dobra decyzja, niestety ja skuszony niektórymi opiniami, kupiłem go. Dzisiaj żałuję. Więcej się #!$%@?łem jego zamuloną pracą niż cieszyłem z czytania. A opinia dotycząca baterii prawdziwa. Codziennie gnoja musiałem ładować.