Aktywne Wpisy
Metylo +74
Lubię iwucia ale w tym fragmencie wypadł jak totalny dzban, który nie ogarnia wyboru przeciętego Kowalskiego pomiędzy wynajmem za 3k (+200zl/rok) albo rata 2.5 k za (nie)wymarzone 40-50m²
#nieruchomosci
#nieruchomosci
Przegrałem życie, mirki. 22 lata i pierwszy s--s z prostytutką miałem miesiąc temu. Dodatkowo studiuję g---o-kierunek humanistyczny, nie mam życia towarzyskiego i mieszkam z rodzicami, którzy mnie utrzymują. Najgorszy jest jednak fakt, że przegrałem całą młodość - ludzie mają fajne wspomnienia z okresu 14 - 19 lat, a ja wtedy siedziałem w piwnicy i latałem po psychologach.
Nigdy nie będę miał normalnej psychiki i normalnego życia. Przegrałem wszystko, co było do przegrania. Wkurzenie i frustracja powoli zamieniają się w otępienie i smutek. Nie wiem, co mam robić dalej - nie jestem osobą normalną i nie potrafię funkcjonować w tym społeczeństwie.
Głupio się czuję pisząc takie coś, ale... co innego mi pozostało? Czuję się tragicznie źle i nie mam perspektyw na zmianę swojego położenia głównie ze względu na skrzywioną psychikę, która już chyba nie jest do odratowania :(
#przegryw #stulejacontent #s----------e #incel #tfwnogf #rozowepaski #niebieskiepaski #depresja #gorzkiezale #zalesie
Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f6fed84f49ad326e7b1b757
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
myślę, żę już lepiej być utrzymywanym przed rodziców mieszkając z nimi, niż być utrzymywanym przez rodziców i coś wynajmować
@AnonimoweMirkoWyznania: zapisz się do PiSu, tam masz szansę na wygryw...
@Ostry_Sens: Co w tym takiego? Są kraje gdzie była tradycja gdzie ojciec dorastającego syna zabierał do burdelu ¯\_(ツ)_/¯.
A czy by ten hajs wydał na melanż czy wydał na ruchanie to nie uważam żeby się komukolwiek jakaś krzywda stała.