Wpis z mikrobloga

Mirki dostałem ofertę pracy - do poprowadzenia platformy i niskopodwozia, jakieś płaskie bez semi, najazdy, wciągarki. Ktoś ma/prowadzi takie auta?
Przeszedłbym z wywrotek, także brak znajomości póki co. Jakieś opinie, protipy? Wywrotki ostatnie lata to wszystko w dół leci niestety.
#transport #spedycja #zycietruckera #logistyka
  • 9
@smway: czyli coś na co prawie nie ma ładunków ¯\(ツ)_/¯
99% rozmów na giełdzie jak się ma Platformę wygląda tak:
-dzień dobry można na platformę?
-
dzięki, odkryte odpada_
Co innego jeśli sprawa dotyczy gabarytów wtedy ludzie sami cię napastują o auto
@Tonari_Totoro: o, patrzyłem sobie na giełdach to trochę tego jeździ właśnie, tylko stawki po kraju po 3zł, tragedia. Z tego co widzę budowlanki ładowanej górą sporo
@czarny_matt94: tu i tu, mówili że głównie przerzuty siekają, , mało kabo

A jak z pozwoleniem na gabaryty zachód, bo słyszałem, że w DE za każdym razem trzeba zgłaszać przejazd. W Polsce z tego co wiem to tylko się wykupuje na rok pozwolenie i
@PotrzebujePsychiatry: najbardziej interesuje mnie czy występuje taka silna sezonowość jak przy innych naczepach, bo wydaje mi się, że maszyny cały czas jeżdżą. U mnie niestety kręcę kółka po 5.20 na kraju po 450km dziennie a za 2 tygodnie nie ma roboty, bo zboże już na innym kontynencie.
Masz stałych klientów czy strzały z giełdy głównie?
@smway: gabaryty ciągamy raczej z giełdy + to co rolnicy okoliczni przyjdą zeby im ściągnąć sprzęt ktory kupili w NL czy Francji.

Generalnie robimy caly rok, ale nie ciagamy tylko i wylacznie gabarytów. Jak jest potrzeba to jade z plandeka. Mamy mnóstwo stałych wylotów z Polski na Niemcy, Francje czy Benelux. I tak np na Francje jade z oknami pod plandeka, to wiem ze na 90% wróce z traktorami pod plandeka.