Yhm ta xD Ładnie obite, równe palety i wózki też jakieś takie ładniutkie, nowiutkie xD Rzeczywistość wygląda tak, że przyjeżdża kierowca z #!$%@? paletami, towar to buja się w każdą stronę świata, wózkowy co ładował za bardzo pchnął palety do tyłu a ty masz krótkie widły, no to jechanka z pasami co ma je kierowca - owija ci karetkę i ciągniesz palety do przodu, żeby widły w paletę (#!$%@?ą) weszły. No ok.
@Mega_Smieszek Racja, rozładunku nie pokazali tylko załadunek. To jest ta prostrza część na którą fabryka ma wpływ. W centrum logistycznym lub hurtowni do których spływają różne palety też nie będzie kolorowo.
@wujek_stiopa: Architekcji mają przewalone, nie dość, że mega odpowiedzialność to jeszcze pieniądze bardzo często marne, albo chociaż ich ilość niewspółmierna do stresu i nawału obowiązków.
Na nic automatyzacja i AI, jeżeli nie bedzie miał kto kupić wyprodukowanych z ich użyciem (lepiej, wiecej, szybciej) dóbr. To jeden z elementów niewidzialnej ręki.
Zawody są likwidowane ale powstają nowe i będą powstawały nowe tak dziwaczne, że dzisiaj byśmy pewnie nie uwierzyli jakby ktoś z przyszłości nam pokazał listę.
Polskie firmy od dawna robią zautomatyzowane roboty magazynowe - proste line-followery są już od ponad 10 lat używane do dostarczania części do maszyn fabrycznych. Polska firma Aiut robi autonomiczne wózki do przenoszenia palet. Nawet się chwalili że ich Toyota wybrała jako swojego dostawcę tych wózków.
Komentarze (144)
najlepsze
Zara mu to podeślę xD
biocunt 0, waifu 1
;)
@kamil564712: buduje się go tylko raz,
@kamil564712: jedna osoba może i 100 takich wózków serwisować, a co z pozostałymi 99 operatorami?
Polska firma Aiut robi autonomiczne wózki do przenoszenia palet. Nawet się chwalili że ich Toyota wybrała jako swojego dostawcę tych wózków.