Wpis z mikrobloga

Hej, nie znam się na audi, a rozglądam się i mam ochotę na jakieś :)
Wpadł mi w oko egzemplarz https://www.otomoto.pl/oferta/audi-a4-2-0-tfsi-quattro-252-kmsalonpl-i-wl-serwinaso-bezwypadkowy-gwarancja-ID6Djgv6.html

Szukam opinii, wydaje mi się, że wyposażenie jest w miarę, a relacja wyposażenia/stanu/roku/przebiegu do ceny jest tak dość ok. Wyposażenie mogłoby być lepsze, ale też z drugiej strony chyba niczego krytycznego nie brakuje.
Co sądzicie?

#audi #samochody #motoryzacja
  • 16
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@maur: W życiu nie zrozumiem wydawania kasy na auto nowe, mogąc kupić w tej samej cenie coś dużo ciekawszego, ale starszego. W tej kasie możesz kupić:
- BMW M5
- Porsche Panamera Turbo
- Audi RS5
- BMW M6
- Ford
  • Odpowiedz
@peterr767: P--------z bzdury takie, że głowa mała.
@masterix: Są takie same jak przy nowszym aucie. Płyny, klocki, elementy zawieszenia wymienia się tak, czy inaczej. Nie ma specjalnej różnicy, czy np. tulejki zostały wymienione przez poprzedniego właściciela, czy są od nowości. Mam w tej chwili 12-letnie auto, od zakupu wymieniam płyny + zrobiłem hamulce. A nie, przepraszam, odpowietrzenie odmy się zepsuło, koszt 150zł. To są mity powtarzane przez januszy
  • Odpowiedz
@Kormas: Co będę dyskutować z "ekspertem", który twierdzi że koszty utrzymania względnie nowego A4 i starego M5 czy, co gorsza, Panamery są takie same? ¯_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@Kormas: a ja w zyciu nie zrozumiem debili z wykopu ktorzy zagladaja ludziom w ich portfele. Kazdy kupuje co chce. Idz kup sobie porsche XD Acha, pamietaj, ze zanim kupisz tego 10 letniego strupa, to ktos go kupil NOWEGO XD
  • Odpowiedz
@maur: aj szkoda że nie inny kolor mi biały strasznie nie leży ale jeżeli tobie się podoba to wymienić oleje (również ten w skrzyni biegów) filtry i można latać
  • Odpowiedz
W życiu nie zrozumiem wydawania kasy na auto nowe

@Kormas: No wiesz..