Wpis z mikrobloga

15dni od kupna gry, 48 godziń gry i pierwsza rakieta :) Na początku gra wydawała się bardzo skomplikowana ale teraz jak tak patrze to wcale taka nie jest, jest jeszcze miejsce na więcej rzeczy (np: atomowe pociski artyleryjskie z małych rzeczy a z dużych może rozbudowanie rozgrywki po wystrzeleniu rakiety). Chwila przerwy i można grać jeszcze raz na jakimś bardziej trudnym świecie. Ten miał 600% bogatość rudy i 600% "starting area size" ustawione. Musze zbudować większa bazę i dla każdego science pack mieć stałą produkcje i a nie jak teraz dla każdego inna prędkość produkcji. Zautomatyzować wystrzeliwanie rakiet z satelitami i badać space science. Może dużą kolej zbudować. Ile macie godzin i ile "światów zaliczyliście"?
#factorio
sentoxo - 15dni od kupna gry, 48 godziń gry i pierwsza rakieta :) Na początku gra wyd...

źródło: comment_1598894712GwKQERpWwBaUzkR3BXIw0Y.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Awnar: Wiesz co, ciężko mój problem wgl opisać xD robię sobie pociąg który zbiera ropę i jest spoko, ale potem ta ropa rurami leci do magazynu, i z magazynu kolejne rury żeby to przetworzyć, i o ile pamiętam to z ropy wytwarza się trzy różne surowce, więc kolejne rury i magazyny i strasznie pomieszane się to wszystko robi i się gubię
  • Odpowiedz
@sentoxo: Ja mam chyba z 80h obecnie i wynalazłem wszystko utility science, i robie teraz production science (na odwrót niż normalnie chyba :), o rakiecie nawet nie myślę, wynalazłem dopiero coś do sterowania rakietami.
  • Odpowiedz