Wpis z mikrobloga

@Eternal_Hunter: Przyjacielu - rozumiem, ze naczytales sie internetowych geniuszy ktorzy jebią po nowoczesnej motoryzacji i dla Ciebie to wszystko to gowno i nie jedzie i w ogole rozpadnie sie za 2-3 lata.
Ale uwierz - ze to samo mowilo sie o autach nowych 12 lat temu ktore tak chwalisz.
Nowe turbobenzyny sa zajebiste. Jezdzi sie nimi mega dobrze. Czy Ci sie to podoba czy nie. Wole jezdzic nowym 1.0t 9KM niz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@Bintang: Ola Boga Pan ekspert się wypowiada. Taki oświecony i ceniony xdddddddd bekę mam z waszych komentarzy. Tak zwani pożyteczni idioci którzy nakręcają gospodarkę kupując coraz nowsze gówno bo jest nowsze i ekologiczne xdddddddd
@Eternal_Hunter: To ja mam takie krótkie pytanie. Piszesz, że kiepska jest nowa motoryzacja, bo kiedyś jak chciało się wyprzedzać, to kręciło się do 5k i dopiero wtedy się dało, dlatego moje pytanie moje brzmi, po co? Skoro teraz przy 3,5k da się to zrobić (i to o wiele sprawniej niż kiedyś, do tego o wiele bardziej ekologicznie), to jaki jest sens kręcenia wyżej? W czym ta "stara motoryzacja" jest o tyle
@SpalaczBenzyny: Ten nagły spadek jest spowodowany raczej tym że do pewnej prędkości obrotowej pracuje silnik elektryczny który dysponuje o wiele większym momentem obrotowym niż silnik diesla. Przy większych prędkościach silnik elektryczny przestaje pracować a działa sam benzynowy który w miarę przyzwoicie trzyma te 300 Nm, więc jak na benzyne to nie jest źle
@Bintang gdzie ja napisałem coś o żywotności? Wyrazie zaznaczyłem, że chodzi o awarię. O tych można poczytać sporo jak wpiszesz sobie w wyszukiwarkę 1.6 THP problem.