Wpis z mikrobloga

#vitpilen

Jarałem się Duke'iem 390 i pytałem tutaj o opinie i dyskusje czy to jest dobry motocykl na start. Nasłuchałem się dużo krytyki, że po roku będę chciał zmiany, ale póki co celuję jednak w te pojemności (chyba że zdam prawko, pójdę na jazdę testową i stwierdzę, że to jest dramatycznie powolne po przyzwyczajeniu się do MT-07).

Kumpel również robi prawko i podrzucił mi Vitpilen 401 do oceny, bo również szuka takich pojemności i też patrzył na Duke'a. Kurde, chyba się zakochałem. Skąd tak mało informacji o tym motocyklu? Tzn. dużo recenzji można znaleźć, ale mam wrażenie, że rzadko od użytkowników. Niby dużo recenzji mówi, że drogo, ale z tego co widzę można kupić wciąż jakieś sztuki z 2019 za 20k, a to już tyle co Duke.

Jeśli cena ta sama to co lepsze? Duke czy Vitpilen? Z podobnego przedziału cenowego tylko Honda CB300R zostaje. Wygląda też spoko, ale jest wolniejsza

#motocykle
  • 7
@prostynick po drugie bardzo mi się podoba, że KTM po przejęciu Husqvarny wypuszcza dwa takie same motocykle, a jednak zupełnie różne ( ͡º ͜ʖ͡º) . Ja jeździłem Duke 690 uwielbiałem ten motor
Z podobnego przedziału cenowego tylko Honda CB300R zostaje. Wygląda też spoko, ale jest wolniejsza


@prostynick: masz jeszcze w podobnych pieniądzach Yamahe MT-03, Kawasaki Z400 i BMW G310r.

chyba że zdam prawko, pójdę na jazdę testową i stwierdzę, że to jest dramatycznie powolne po przyzwyczajeniu się do MT-07


@prostynick: motocykle o pojemnościach 300-500 nie są dramatycznie powolne, w mieście spokojnie można przepychać się na pierwsze miejsce pod światłami, bo zdecydowaną większość
@prostynick w tej klasie tylko duke, to chyba jedyny motocykl w tej klasie który ma drive by wire, cornering abs i sprzęgło antyhoppingowe. Być może Husqvarna ma to samo. Pod kontem technologicznym chyba nie ma bardziej rozwiniętego motocykla w tej klasie.
I do czasu jak nie będziesz chciał jeździć z pasażerem i pełnym okufrowaniem to osiągi tego motocykla są wystarczające w 90% przypadków.
Przecież do 100 to się zbiera w jakieś 6s.
masz jeszcze w podobnych pieniądzach Yamahe MT-03, Kawasaki Z400 i BMW G310r.


@Drooz666: te wymienione przeze mnie latają po 20k za poprzedni rocznik (Vitpilen) albo 20k w promocji raz na jakiś czas (Duke), a Honda jest po 22.5k. Te które wymieniłeś wszystkie już wcześniej przeglądałem i oficjalnie żaden dealer w okolicy Poznania nie chwali się egzemplarzami z poprzedniego roku czy promocjami i ceny są bliżej 24-25k, więc już prawie 5k/25% drożej.
@prostynick: g310 da się nową za niecałe 19k kupić link. Przy czym leasing w BMW bije na głowę wszystkie leasingi u japońców. Suma faktur leasingowych mi wyszło około 18450zł brutto + jakiś tam śmieszny dodatek przy rejestracji pojazdu. Wartość pojazdu 18000zł brutto. AC nie ma co doliczać, bo bez leasingu i tak bym brał, a warunki ubezpieczenia od BMW były lepsze niż u brokerów. U mnie właśnie tym BMW wygrało