Aktywne Wpisy
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Kenjiy_jRGzEvBTMF,q60.jpg)
Kenjiy +16
Zdarzyła się dziwna sytuacja w moim związku. Od jakiegos czasu chciałem spróbować seksu analnego z moją dziewczyną. Po kilku probach i rozmowach wreszcie się zgodziła jednak pod pewnym nietypowym warunkiem. Otóż ona tez mi chce włożyć w "to" miejsce sztucznego penisa, żebym poczuł jakto jest. Jak ja sie na to zgodzę, to ona tez zgodzi sie ja penetrację analna. Szczerze powiedziawszy nie wiem co o tym myśleć, generalnie jestem otwarty na wszelkie
![](https://wykop.pl/cdn/c3397992/drMuras_y4Pj693Zat,q60.jpg)
drMuras +46
Bierzcie z tego wszyscy ... #polityka
![](https://wykop.pl/cdn/c3201142/b62dfbfd700f165040cf9dcc3712b2ad78b6dc83d7930f493b45467375646139,w150.jpg?author=drMuras&auth=9fa5f22cbd0edafa6817dd770b11accc)
-niższa żywotność silnika
-niższa żywotność podzespołów silnika (mniejsze koła pasowe, przegrzewanie się pasków itd)
-dodatkowa awaryjna część jaką jest turbina
-utrudnione dojście do wielu podzespołów
-gorsze wyważenie silnika
-idąc w v6 czy v8 zwiększali kulturę pracy silnika, teraz zamiast V dają 1.6 turbo
Takim małym silniczkiem z turbina (np 1.2) będzie ciężko zrobić więcej niż 300.000km
Nie zmienia to faktu że mem odnosi się do
w chwili obecnej 1.0TSI , 1.2 PureTech i 1.0 EcoBoost są jednymi z bardziej niezawodnych jednostek. Już pojawiają się auta na rynku wtórnym z bardzo dużymi przebiegami
Nie większa niż w każdym turbo dieslu
Patrz zdjęcie 1.0TSI i wspomniany wcześniej 1.6MPI w Leonie dla
+ małe spalanie
+ silnik szybciej się zepsuje wiec janusze są zmuszeni zmienić na nowszy, lepszy, bezpieczniejszy model samochodu
Koniec z jeżdżeniem paskiem B3 albo audi 80 po milion kilometrów i 30 lat bo silnik nie wytrzyma
-dodatkowa awaryjna część jaką jest turbina
Nie większa niż w każdym turbo dieslu
To jest ewidentny minus, to że turbina jest też w dieslu nic nie zmienia. (a za peło.. )
W danych z otomoto zaznaczyłeś że mają mieć turbo czy tylko silniki 0.98-1.3 bo to kolosalna różnica.
Nie napisałem że obecne silniki nie są wyważone tylko że są gorzej wyazone. Wg Ciebie wyważenie obecnych silników jest porównywalne z
@Niles: a Ty teraz wyjmij kija
Co ma typ karoserii do jednostki? Przez masz pewnie na myśli klasę D i wyżej. W takich klasach Audi A4 ma już zawsze minimum 2.0, podobnie inne marki.
W Japonii i Europie nigdy w bazowej wersji kompaktów i niżej (w stanach za kompakt uważa się klasę wyżej, czyli segment D) nie było V6 i V8 które w tym
Komentarz usunięty przez autora
@MikiGRU to trochę dyskusja o wyższości Bożego Narodzenia nad Chanuką ;). Ja tam nazywam się pasjonatem motoryzacji, a nie widzę nic złego w zamianie wolnossącego 1.4 na doładowane 1.2 do śmigania po miescie. Co do większych samochodów, to jednak nadal nadal nie ma zamiennika nad pojemność silnika :)
Ja nie forsuje tezy ze downsizing jest zły
Warto brać pod uwagę plusy i minusy obu rozwiązań a nie tylko plusy