Wpis z mikrobloga

@SaudiArabia: pillars of eternity, pełno małych lokacji które wczytują się po 2-3 minuty żeby przez nie przejść w 20 sekund. Obstawiam że ze 20% czasu spędzonego na tej grze to ekran ładowania xD
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@edgar_k: Rockstar nie ma dedykowanych serwerów do GTAO, gracze łączą się między sobą peer2peer, trochę jak torrenty :-) Każdy gracz musi pobrać dane o sesji od wszystkich innych graczy na tej sesji. Jak się trafi ktoś z kijowym netem, to musisz czekać. Oczywiście nie jest to jedyny powód, ale to jeden z głównych.
@edgar_k: Rockstar nie ma dedykowanych serwerów do GTAO, gracze łączą się między sobą peer2peer, trochę jak torrenty :-) Każdy gracz musi pobrać dane o sesji od wszystkich innych graczy na tej sesji. Jak się trafi ktoś z kijowym netem, to musisz czekać. Oczywiście nie jest to jedyny powód, ale to jeden z głównych.


@Marek_Synek: Ciekawe, gdzieś o tym czytałeś czy jak? Bom ciekawy
@kexus512: *15 min zamiast 30

@SaudiArabia
GTA: Online to najgorsze gowno pod katem techniczno-designowym i pod katem calego gameplay loop, balandu i zawiazania rozgrywki wlacznie z wymuszonym PvP na wiekszosci aktywnosci generujacych forse. Jestem prawie pewien, ze te polgodzinne loadingi (i loading pomiedzy kolejnymi sub-lobby) wrzucone sa specjalnie by marnowac czas graczy i opoznic moment zrozumienia, ze w tej grze nie ma za bardzo co robic / do czego dazyc (Casino
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SaudiArabia: Interface to nie jest coś w czym rockstar daje radę. Czy gta czy rdr sterowanie i ulokowanie wszystkich opcji jest #!$%@? tak żałośnie #!$%@?, że głowa mała. Dodatkowo te loadingi wszędzie, a szkoda strzepić ryja...