Drogie #mikrokoksy zamierzam zintensyfikować swoje treningi, przechodząc z FBW 3 tygodniowo na Push&Pull 4 razy w tygodniu. Będzie to moje pierwsze podejście do takiego treningu więc byłbym wdzięczny za rzucenie okiem na mój wstępny plan. Wydaje mi się, że będzie to również pierwsze podejście do metody 5x5. Wszelkie uwagi co do ćwiczeń, ilości powtórzeń mile widziane. Dodam jeszcze, że na siłowni staż teoretycznie parę lat ale zawsze to było przerywane, a jak już było to podporządkowane pod treningi sportów walki więc praktycznie jestem między nowicjuszem, a średnio zaawansowanym. Pull A Martwy ciąg 5x5 Wiosłowanie sztangą 5x5 Dwógłowe uda na maszynie 5x5 Uginanie przedramion z supinacją 10, 8, 6 powtórzeń Push A Przysiad back 5x5 Klata na ukosie dolnym 5x5 Wyciskanie żołnierskie 5x5 Wspięcia na palce na suwnicy 10, 8, 6 Dipy 10, 8, 6 Pull B Martwy ciąg (a może jakaś inna wariacja tego ćwiczenia?) 5x5 Środek pleców na wyciągu 5x5 Szrugsy 10, 8, 6 Biceps sztangą 10, 8, 6 Push B Przysiad front 5x5 Klata płasko hantlami 5x5 Arnoldki 5x5 Wspięcia na palce na suwnicy 10, 8, 6 Wyciskanie francuskie 10, 8, 6 Wołam również @Kasahara bo słyszałem, że on się zna na takich rzeczach ( ͡°͜ʖ͡°)
- 5x5 dwugłowe? Brak profitów i ryzyko kontuzji, nawet jakbyś to na tempo robił - Skos ujemny klata? Po co? Dlaczego - 5x5 wyciąg? Jak wyżej brak profitów - 5x5 arnoldki? Jak wyżej tylko ryzyko kontuzji do zero profitów - Dlaczego piramidy 10/8/6
Wszystko totalnie bez sensu. Jak chcesz rozbudować plan to w pierwszej kolejnosći dodajesz asystę po słaby punkt boju wielostawową. Np. Seated GM czy Skull crushery (zależy
@Mlody_jeczmien: weź sobie jakiegoś gotowca, lepiej na tym wyjdziesz, nie wszystko musi być 5x5, dobrze mieć różne zakresy. Objętość też warto zwiększyć.
60zl za brak reklam na Instagramie - kogoś #!$%@? xD Ja rozumiem te wszystkie opłaty za serwisy streamingowe itd, ale #!$%@? 60zl za jakiegos Instagrama, żeby sobie bez reklam posty i story oglądać? #instagram #facebook
Pull A