Wpis z mikrobloga

Miałem właśnie spięcie z kobitą, która w ten sposób zaparkowała swoje auto. Zwróciłem jej uwagę, że nie ma kurde jak przejść, więc ma je przeparkować. W odpowiedzi dostałem same evergreeny:
- A gdzie mam niby zaparkować, tu nigdzie nie ma miejsca?
- Ja jestem pielęgniarką i spieszę się do pacjenta, nie mam czasu na szukanie miejsca
- Może się pan przecież jakoś przecisnąć.
- Ciekawy czy pan będzie taki mądry jak pan kiedyś będzie pomocy potrzebował (xD)
- A dzwoń sobie chu*u ile chcesz - rzuciła odchodząc, gdy zobaczyła że wyciągam telefon, aby zrobić jej fotę. Więc zadzwoniłem na straż miejską.

Bez przekonania trochę, bo wiedziałem że dojazd zajmie im pewnie z godzinę. Ale baba musiała mnie z daleka obserwować czy auta nie zarysuję, bo chyba zmiękła jej faja jak zobaczyła że z kimś gadam. Wróciła i odjechała, kręcąc z dezaprobatą głową, że ludzie potrafią być tacy bezczelni.

A ja po raz kolejny zostałem zadziwiony czyjąś bezmyślnością, egoizmem i butą.


#warszawa #swietekrowy #parkowanie #podludzie
Pobierz advert - Miałem właśnie spięcie z kobitą, która w ten sposób zaparkowała swoje auto. ...
źródło: comment_1595496891sro88hWzAe3npOTNRECtP8.jpg
  • 83
@Thomas_Szasz: @advert:
Zepsuło mi się kiedyś auto na parkingu pod centrum handlowym i holowali mnie do warsztatu. Jedna babka cofając z miejsca parkingowego nie zauważyła, że jestem holowany i chciała wjechać pomiędzy mnie a pojazd holujący. Wszystko było na małej prędkości i nie doszło do kolizji. Najlepsze było jej tłumaczenie, że ona z dzieckiem do lekarza przyjechała i o co mi w ogóle chodzi ( ͡° ͜ʖ ͡
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@advert: o Krasinskiego, takiego numeru to tu jeszcze nie widzialem (chociaz czasami rozne rzeczy sie zdarzaja). I naprawde nie mogla znalezc miejsca na tych dwoch parkingach?! Ech, zalamka...