Wpis z mikrobloga

Już to pisałem ale jeszcze raz...

Skoro w 2017 Renault wydało w #!$%@? hajsu na testy (najpierw tajne, potem oficjalne) i nie zatrudniło R.K. ani nie otworzyło mu żadnych drzwi (względnie może pogadali z Williamsem??) o czymś świadczy. Myśmy się łudzili, cieszyli niezłymi czasami i inne takie ale to powinno nam dać coś do myślenia. Renault zauważyło, że Kubica, który po wypadku odnosił sukcesy w rajdach i nieźle mu szło w jakiś drobnych jazdach na torze, jednak nie jest tym Kubicą, który odszedł.

Potem był hypetrain... były EMOCJE. Czekanie, oczekiwanie, wiara. Tłumaczyliśmy sobie wszystko tak, by było dobrze. Policzek w ryj w 2018 a potem radość, radość ogromna gdy Orlen w zasadzie wykupił miejscówkę Kubickiemu.... a wykupił w najgorszej taczce jaka istniała. Kubica na pewno miał wkład w to, że w tym roku taczka jest lepsza niż była ale sam ... jest piątym kołem u wozu w taczce ARRO.

I tak gaśnie ta nadzieja, ta wiara. Widzimy wyniki, nawet Czarek nie ma wytłumaczenia. Żadnego szybkiego kółka. Clarie i jej brytyjscy koledzy spuścili akcje Kubicy na dno. Wiadomo, póki my wierzymy jest fajnie ale Hypetrain raczej osiągnął prędkości SKM a nie TGV jak w poprzednich latach.

Robert też się zmienił. Stał się bardziej medialny, nie unika mediów. Jakby wyszedł z tego świata swojego, z tego zamknięcia. To też coś oznacza. Zmienia się. Był młody i gniewny. Inaczej myśli 20 latek a inaczej 35 latek. Wtedy był tylko pełen ogień. Koncentracja, zamkniecie. Teraz jest otwartość i ... brak tego "czegoś". Myślicie, że Kubica przed wypadkiem byłby P19? Nawet gdyby to była taczka to #!$%@?łby i ostatnie kółka dowaliłby tak szybkie, żeby tylko znaleźć się wyżej. A teraz? Wyjebka i solidne wykonywanie zadań narzuconych przez team. Może nawet trochę foch? Kubica znany był z tego, że robił po swojemu i miał swoje "fochy".

Cóż. Pozostaje nam cierpliwie patrzeć na to co siędzieje, obserwować. Popatrzymy na DTM (też #!$%@? wchodzić do sportu, dla którego to ostatni sezon). W sumie Kubica to jedyny Paydriver, który nie jeździ. Generalnie team nie pomaga. Gdyby chcieli o niego zadbać, to daliby w każdym wyjeździe wyjazd w szybkich ustawieniach, z małą ilością paliwa. Tak dla PR Kubicy jako człowieka. Dziennikarze a także inni obserwatorzy patrzą tylko na stoper. A tutaj stoper jest #!$%@?. Gdyby ARRO chciała pomóc Kubickiemu wrócić to po prostu w każdej sesji daliby porządne ustawienia na końcóweczkę i masz - #!$%@? synek! Ale nieee.. po co? Przynajmniej jak Perez-In to będzie wymówka, że Kubica nie dawał na FP1 tego, czego ARRO oczekiwała. I cyk- symulatorek albo baj baj.

Taka smutna rzeczywistość mi się przed oczyma kreuje. Aczkolwiek jak nie mam insiderskich newsów od Czarka to #!$%@? wiem i nic nie rozumiem. Bo ile można sobie tłumaczyć? Bolid gorszy, części złe, program zespołu i #!$%@? milion innych.

#!$%@? SYNEK! BĄDŹ ZŁY! BĄDŹ GŁODNY WALKI! BĄDŹ KUBICĄ! NO DALEJ ZRÓB COŚ!

#kubica #f1
Pobierz ChickenDriver - Już to pisałem ale jeszcze raz... 

Skoro w 2017 Renault wydało w #...
źródło: comment_1594985691UoojpTWjTk5cm9cZGZhY9T.jpg
  • 14
@ChickenDriver: Grand Prix Wielkiej Brytanii 2009, FP1. Pierwszy który w ogóle sprawdzałem, serio. Od Heidfelda zebrał mniej więcej tyle samo w cymbał co dziś od Giovinazziego, a wtedy nie przeszkadzały przelotne lekkie opady deszczu.

Spokojnie, nie wykolejajmy pociągu, jeszcze kilka stacji trzeba ujechać ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Pobierz fordern - @ChickenDriver: Grand Prix Wielkiej Brytanii 2009, FP1. Pierwszy który w og...
źródło: comment_1594985927x84Hn6HLrMpCMjOuxJ41vx.jpg
Gdyby chcieli o niego zadbać, to daliby w każdym wyjeździe wyjazd w szybkich ustawieniach, z małą ilością paliwa. Tak dla PR Kubicy jako człowieka.


@ChickenDriver: z większością się zgadzam, ale zespół nie ma testowego kierowcy, żeby mu robić dobry PR i otwierać jakieś furtki ( ͡° ͜ʖ ͡°)

I wg mnie to tylko polacy przykładają wagę do mistrzostw świata piątkowych treningów pierwszej sesji rajdów formuły pierwszej
Inaczej myśli 20 latek a inaczej 35 latek. Wtedy był tylko pełen ogień. Koncentracja, zamkniecie. Teraz jest otwartość i ... brak tego "czegoś"


@ChickenDriver: Najmądrzejsze słowa w całym tekście. Ktoś powie, że Hamilton też jest w tym wieku i wciąż jest w szczytowej formie. Owszem, ale on zawsze był medialny. Kubica za najlepszych lat był szorstki, niekiedy wręcz gburowaty czy arogancki. To również opinia jego byłego szefa, dr Mario Theissena. Ale
@hpiotrekh: Jeśli ten kierowca jasno mówi NON stop - CHCĘ WRÓCIĆ, CHCĘ SIĘ ŚCIGAĆ, przynosi GIGANTYCZNE pieniądze i wie o co chodzi w tej grze to sorry ale team powinien być wporządku - mamy feedback, mamy rajdera do wykorzystywania to zadbajmy o jego PR w naszym świecie. Jak teraz ma komuś powiedzieć, że jest lepszy niż pół stawki? Jedynie stoperem może coś udowadniać. A to co udowodnił w rajdach, w 2017,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ChickenDriver:ale skąd u Ciebie przekonanie, że zatrudniając Roberta zespół ma jakiś obowiązek mu zagwarantować pokazówki dla dziennikarzy? Ich nie obchodzi co on chce robić i czy będzie się ścigał.
Ma im zbierać dane i pomoc w punktowaniu.

I tak mu dużo dają. Ilu znasz testowych kierowców i ilu jeździło w ostatnich 2 sezonach w treningach?
@ChickenDriver: Dzisiaj Kubica i Giovinazzi chyba byli porównywani. Obserwowałem ich i wyjeżdżali w tych samych momentach z takimi samymi oponami. Kiedy mieli robić takie "średnio-szybkie" kółko (nie powiem "hot lap", bo robili to na medach i hardach) to różnice wynosiły około 0,2-0,3 sekundy. Pod koniec Antonio zrobił ostatnie szybkie kółko, a Kubica próbował, ale nie udało mu się odnaleźć miejsca i czas się skończył. Nie wydaje mi się, żeby Robert miał