Wiecie dlaczego tak korporacje #!$%@? wszędzie te żałosne LGBT? Bo głównymi nabywcami produktów oferowanych przez korpo są dzieciaki w wieku od 11 do 20 paru lat. A te z natury lubią się buntować przeciwko światu swoich starych, tradycjom itp. a więc i tym samym popierać ideologie, które są w opozycji do tych konserwatywnych ideologii. Faktem jest, że później 95% dzieciarni z tych buntowniczych głupot wyrasta i dosyć często się później tego wstydzą, że byli takimi debilami. Mimo wszystko te głupie dzieciaki kupują później właśnie te debilne tęczowe produkty korporacji, która dzięki temu zarabia na frajerach, bo jakiś nastoletni przygłup myśli, że jak kupi torebkę w 6 kolorkach, to walczy o to, żeby pedały mogły się na ulicach rypać w dupsko... xD Nie, nie mój drogi... xD jesteś zwykłym frajerem na którym korporacje zarobiły, a które mają w dupie homosi! xD #takaprawda #lgbt #neuropa #4konserwy #bekazpodludzi #korposwiat #korpo
@japycz: sugeruje, że 11-20 lat to target dla firm z ciuchami, kawami, grami itd. A że w BMW ktoś nie pomyślał tylko poleciał za modą i wyskoczył z jakimś tęczowym pomysłem, który nie wypali, no to cóż. xD
Bo głównymi nabywcami produktów oferowanych przez korpo są dzieciaki w wieku od 11 do 20 paru lat.
@Jestembogaty: dokładnie! Plus dzieci pochodzą bezkrytycznie do cen produktów i są w stanie zapłacić o wiele wiele więcej niż coś jest rzeczywiście warte.
@Jestembogaty: sugerujesz że 11-20 lat to target np dla korporacji produkujących samochody?
@japycz: Tak. Nie dzisiaj oczywiście, ale za 5-10 lat. Reklama nie polega na tym, żebyś kupił teraz i zaraz, ale żeby został ślad w mózgu. A mając 15-20 lat jesteś najbardziej podatny, klienta kształtuje się młodo.
@Jestembogaty: Jak na razie to widziałem odwrotny trend, tj wyrastanie z korwinizmu. Mniej więcej dobra diagnoza, tylko nie do końca - targetem są osoby dorosłe, niekoniecznie młode. Homoseksualiści zazwyczaj są z większych miast, dobrze zarabiają, nie mają dzieci - są bogatsi i bardziej skorzy do wydawania pieniędzy. Masz rację, że korpo nie robią tego (tylko) z dobroci serca, ale raczej z kalkulacji ekonomicznej. Może też się to wpisywać w strategię budowy
@Jestembogaty: xD korporacje wpier*alają tęczę wszędzie tylko i wyłącznie dlatego żeby nie być posądzonym o bycie przeciwko. Dzieje się tak dlatego że LGBT ma taką dziwaczną logikę że jak ktoś nie jest z nimi to znaczy że jest przeciwko nim a że propagandowo mają dość dużą siłę w internecie to korporacje wolą #!$%@? tęczę niż użerać się ze złym PR'em w necie. End of story. Nie ma tutaj drugiego dna.
@Jestembogaty: nie znam nikogo, kto by wyrósł z lewicowych poglądów społecznych, za to znam mnóstwo ludzi, którzy wyrośli z konserwatyzmu. Tobie również pozostaje tego życzyć :)
@Jestembogaty: wygoogluj sobie fraze "pink money" a zobaczysz o jakie pieniądze chodzi I nie obstawiałbym tutaj przedziałowe wiekowych a raczej całe "zachodnie" kręgi kulturowe
tylko wy na prawicy walicie do tego konia jakbyście co najmniej wymyślili lek na raka xDD
@Nieprzyjazny_Ziemniak: trudno, żeby na lewicy walili skoro to się zgadza z waszym światopoglądem. xD Wy za to walicie konia jak widzicie samochód antyaborcyjny, albo jak ktoś się nie wpisuje w waszą chorą lewacką ideologię (przykładem może być lewaczka Rowling, która stwierdziła, ze tylko kobieta może mieć menstruację i już jej klauny lewackie się na nią
#takaprawda #lgbt #neuropa #4konserwy #bekazpodludzi #korposwiat #korpo
Co za frustrat z ciebie xD
@Jestembogaty: dokładnie! Plus dzieci pochodzą bezkrytycznie do cen produktów i są w stanie zapłacić o wiele wiele więcej niż coś jest rzeczywiście warte.
@japycz: Tak.
Nie dzisiaj oczywiście, ale za 5-10 lat.
Reklama nie polega na tym, żebyś kupił teraz i zaraz, ale żeby został ślad w mózgu. A mając 15-20 lat jesteś najbardziej podatny, klienta kształtuje się młodo.
Mniej więcej dobra diagnoza, tylko nie do końca - targetem są osoby dorosłe, niekoniecznie młode. Homoseksualiści zazwyczaj są z większych miast, dobrze zarabiają, nie mają dzieci - są bogatsi i bardziej skorzy do wydawania pieniędzy. Masz rację, że korpo nie robią tego (tylko) z dobroci serca, ale raczej z kalkulacji ekonomicznej. Może też się to wpisywać w strategię budowy
End of story.
Nie ma tutaj drugiego dna.
@anon-hriedk: Źle rozumiesz ciepluszku, ale wiem, że ty byś mnie chciał wyrypać, ale nic z tego. xD
@Bover: xDDDDDDDDDDDD
I nie obstawiałbym tutaj przedziałowe wiekowych a raczej całe "zachodnie" kręgi kulturowe
@Nieprzyjazny_Ziemniak: trudno, żeby na lewicy walili skoro to się zgadza z waszym światopoglądem. xD Wy za to walicie konia jak widzicie samochód antyaborcyjny, albo jak ktoś się nie wpisuje w waszą chorą lewacką ideologię (przykładem może być lewaczka Rowling, która stwierdziła, ze tylko kobieta może mieć menstruację i już jej klauny lewackie się na nią