Wpis z mikrobloga

@Figiello95 nie mam o nich dobrego zdania.
I mówię to jako posiadacz 3p i jako użytkownik kombajnu z perkinsem.

Najpierw 3p.
Plus to spalanie oszczędne.
Minus- zapadająca się tuleja skutkująca ciągłym wysłaniem upg.
-korkowe uszczelnienia na wale, które ciągle ciekną.

A apropos kombajnow. Te że starymi Mercedesami typu OM 352 biją perkinsy na głowę.
Tam wystarczy, że jest woda i olej, to silnik jest wręcz niezniszczalny nawet i po 30 latach.
A
@nunu85 na problem z tulejami wystarczy raz zrobić konkretny remont z obróbką bloku, tulei i spokój na lata ¯_(ツ)_/¯
Korki w misce trzeba dobrze dopasować i na silikonie włożyć a będzie suche.

@rolnik_wykopowy popuszczasz odpowietrzenie na pompie i pompiesz pompką zasilającą, tu nie ma żadnej filozofii, serio xD
@szymonl ależ ja nie mówię, że to da awarie skutkujące wyrzuceniem silnika na złom.
Owszem, przy zainwestowaniu trochę kapitału da się to naprawić na jakiś czas.

Co nie zmienia faktu, że tego typu wtopy nie powinny się zdarzać przy silnika h określanych mianem bardzo dobrych czy wręcz najlepszych
@nunu85: raz na 17k godzin, no i teraz tez juz czuc ze zbliza sie jej koniec ( ͡° ͜ʖ ͡°) jedyny plus dla niego to ze nie wykonuje juz najciezszych prac bo sa wieksze i nowsze ciagniki, ale i tak dalej jest uzytkowany w granicach do 700h rocznie.