Aktywne Wpisy
mam_spanko +161
Konfederosyjskie działania przynoszą ogromne plony.
W Polsce wcale nie ma ksenofobii i nastrojów antyukraińskich... Każdy pretekst do walnięcia w Ukraińca jak widać jest dobry.
Ciąg przyczynowo skutkowy, to nie jest najmocniejsza storna Polaków.
Zamiast grzmieć na rząd, na system i na znieczulice w społeczeństwie, to trzeba wylewać swoje frustrację na inny kraj.
Tyle że ci Ukraińcy na prawdę tutaj pracują i próbują się asymilować. Cieszmy się że mamy takich migrantów, a nie bajzel jak na zachodzie.
W Polsce wcale nie ma ksenofobii i nastrojów antyukraińskich... Każdy pretekst do walnięcia w Ukraińca jak widać jest dobry.
Ciąg przyczynowo skutkowy, to nie jest najmocniejsza storna Polaków.
Zamiast grzmieć na rząd, na system i na znieczulice w społeczeństwie, to trzeba wylewać swoje frustrację na inny kraj.
Tyle że ci Ukraińcy na prawdę tutaj pracują i próbują się asymilować. Cieszmy się że mamy takich migrantów, a nie bajzel jak na zachodzie.
greenscreen +158
U nas zmiany idą raczej w odwrotnym kierunku ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Źródło: https://twitter.com/FouadUrbanist/status/1273340165906468865
#urbanistyka #polskiedrogi #ciekawostki
@XIONC_CI_MORDE_LIZAL: chodnik jest dla pieszych. CAŁY chodnik.
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
@gobi12: rozmiar Holandii i Polski jest bez znaczenia.
@gobi12: Czy Twoje wymysły odnoszą się również do komunikacji zbiorowej, tj. autobusów i tramwajów?
@kompek: Oczywiście, że tak. Daj statystyki ile osób ginie w mieście zabita przez komunikację zbiorową, a ile przez auta.
@gobi12: A dlaczego mielibyśmy się na kimś wzorować? Pytam serio, bo nie wiem czy istnieje kraj z taką samą specyfiką jak nasza. Oczywiście nie mówię, żeby nie podpatrywać i nie dyskutować, żadnych zagranicznych rozwiązań. Myślę, że powinniśmy zebrać dla każdego oddzielnego miasta konkretne informacje, co jest przyczyną utrudnień
Gdzie ja napisałem o pierwszeństwie pieszych nad tramwajami? Zacytujesz? I jeszcze bym chciał, żebyś mi powiedział ile jest przejść przez tory tramwajowe innych niż z sygnalizacją świetlną.
Czy Ty masz do mnie pretensje, że mieszkasz w miejscu z tragiczną komunikacją zbiorową albo tak daleko od miasta,
@malinq: A ja jeżdżę do pracy rowerem po Warszawie
@gobi12: A np. w takim Poznaniu, odnosi się to zarówno do autobusów jak i tramwajów. Jest masa ulic, gdzie spokojnie jadą 50 km/h.
@kompek: W obrazku dane dla tramwajów. Trochę stare, bo z 2016, ale nie mam czasu szukać teraz nowych. Zresztą to tak naprawdę nie ma aż takiego wielkiego znaczenia, bo tam gdzie jadą już teraz więcej to głównie arterie, które nie byłyby objęte tempo 30. Przy separacji ruchu tramwajowego na wydzielone torowiska i skrzyżowania z sygnalizacją nie ma problemu, żeby jechały więcej niż 30.