Aktywne Wpisy
![mickpl](https://wykop.pl/cdn/c3397992/mickpl_54ae0a4298,q60.jpg)
mickpl +76
Ależ to jebnie jak wrócimy do podwyżek stóp i rozpocznie się walka z recesją.
50% luzem XD
Nie obroni dobra lokalizacja, wykończenie, modna dzielnica, segment top, segment bottom. Proces akumulowania betonu powoli można uznać za zakończony. Pora na załamanie.
#nieruchomosci #ekonomia #gospodarka #wkpinvestments
50% luzem XD
Nie obroni dobra lokalizacja, wykończenie, modna dzielnica, segment top, segment bottom. Proces akumulowania betonu powoli można uznać za zakończony. Pora na załamanie.
#nieruchomosci #ekonomia #gospodarka #wkpinvestments
![Odchod_Pasywny](https://wykop.pl/cdn/c0834752/e02c935766be2ba69577bef42a96fbadf1e25538b898bbfd2667de7288f497ab,q60.png)
Odchod_Pasywny +225
Potężny MLMiarz prowadzący biznes ąlajn w końcu odpowiada na zaczepki tigera bonzo.
Wielka fuzja uniwersów menelstwa, mopsu i zasiłków z pato-biznesmenem pracującym na magazynie w holandii stała się faktem, bęc.
#bonzo #sebcel #heheszki #frajerzyzmlm #patostreamy
Wielka fuzja uniwersów menelstwa, mopsu i zasiłków z pato-biznesmenem pracującym na magazynie w holandii stała się faktem, bęc.
#bonzo #sebcel #heheszki #frajerzyzmlm #patostreamy
![Odchod_Pasywny - Potężny MLMiarz prowadzący biznes ąlajn w końcu odpowiada na zaczepk...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/034ed9d9b90c2fe2b105c80c5ce8a58a80740a07d5e208eb7a1856e3208cc537,w150h100.jpg)
Wczoraj podjechał do mnie mój znajomy, który niedawno zaczął swoją przygodę z motocyklami i pochwalić się swoim nowym nabytkiem. Podjeżdżając do mnie, słyszałem straszne trzaski w skrzyni (MT-07). Więc mówię mu z automatu, że coś w skrzyni stuka. On, że nie, że to dźwięk przy każdej redukcji. Ja WTF?? Po chwili zaczął mi tłumaczyć, że od razu postanowił pojechać na swoje pierwsze torowanie i tam pod skrzydła wziął go doświadczony "motocyklista". Dowiedział się od niego m.in.:
- przy redukcji nie trzeba sprzęgła, bo to wydłuża czas zmiany biegu i traci się sekundy - faktycznie przy jeździe drogowej to lifechanger, ale zapomniał mu powiedzieć, że przy odpowiedniej prędkości obrotowej to można praktykować, a nie przy każdym zbijaniu w dół czy w górę
- łańcucha się nie smaruje, bo jak się smaruje to się wyciąga i szybciej zużywa jak niesmarowany,
- tylni hamulec jest niepotrzebny, bo sam sprawdź, że nawet z 50 km/h przednim zahamujesz w moment a tylnym jedziesz i jedziesz,
- przeciwskręt to podstawa - jak mi zaczął pokazywać to dziwie się, że jeszcze gleby nie zaliczył, bo chce kierownicę wyciągać prawie jak w żużlu.
Nie powiem, lekko się przeraziłem, a dodatkowo to zajaranie kumpla i starałem się go z błędu wyprowadzić, ale jak się mnie zapytał ile razy byłem na torze, a odpowiedź brzmi "raz" to co ja mogę wiedzieć, w porównaniu z doświadczonym motocyklistą.
#motocykle
@czarny_matt94: byłem raz na kursie z doskonalenia jazdy i tam koleś uczył, że skręca się napierając na podnóżek XD Od tego czasu raczej omijam szkolenia i kursy…
PS ja próbowałem zbijać w dół bez sprzęgła, ni #!$%@? nie chciało ładnie wyjść przy różnych jutubach itp.
Ta z rozciąganiem posmarowanego łańcucha to mistrzostwo.
A co do korekcji, to jak lece sobie eSką te 120 i mam długi łuk, no to jak potrzebuję przenieść tor jazdy z prawego na lewy skraj pasa, po prostu naciskam lekko lewy
@Bachal: skręcać? Przeciwskręt, tylko niekoniecznie tak jak opisał to op. Prawdopodobnie tego używasz tylko nieświadomie. Spróbuj (tylko w kontrolowanych warunkach jakiś) puścić kierownicę i skręcić naciskając na podnóżki. Drobne korekty zrobisz, nic więcej.
@Huberto606: Ty ale to prawda. Jak przejedziesz 2 tys km bez smarowania przez 5 miesięcy to jak posmarujesz to będzie mocno wisiał ( ͡° ͜ʖ ͡°).
Tylko się zastanawiam czy oni tych łańcuchów nie zacierają.?
@Bachal może nie jestem specjalistą, ale na szkoleniach jak i na logikę biorąc, to do skręcania używa się kierownicy, a nie podnóżków. Przekręcanie bioder itp to tak zwana pozycja na moto, która pomaga pokonywać zakręty, ale bez niej też skręcisz używając tylko kierownicy. Jeśli chcesz dynamicznie przejechać ostre zakręty to odpowiednią pozycja i dosiad pomagają bardzo dużo, ale jeśli jedziesz rekreacyjnie to
@Huberto606: A z tego co ja czytam, nawet torowo nie skrzywia się bioder i jakoś na motogp też tego nie robią. Zawsze są w prostej linii zgodnej z osią motocykla. PS, przez skrzywienie bioder nie mam na myśli uwisu na motocyklu tylko skręt całęgo tułowia w stronę
A co do samego przekręcanie tułowia, to jeśli masz już tą pozycję z 3 punktami podporu i patrzysz głęboko w zakręt i dodatkowo pochylasz głowę w kierunku lusterka, to nie ma
Hamowanie tylnim służy do stabilizacji motocykla przy ostrym hamowaniu - naciskasz i trzymasz cały czas tak samo
Z tym smarowaniem to już poleciał ja smaruje co tydzień i tyle czyli możne 300-400Km, a co do redukcji to na torach ludzie lata z qucikshifterami
Skręcanie balansem to nic złego, tyle że jego wydajność jest skromna, właśnie na łagodne łuki czy niespieszną zmianę pasa.
@Huberto606
Skręcać balansem można bez dotykania rękami kierownicy więc żadna nieświadomość nie wchodzi w grę.
Gx
Nie masz pojęcia o czym piszesz w żadnym z punktów, oprócz smarowania łańcucha a już pomysł stabilizacji tyłem przy ostrym heblu to recepta na highside.
Gx
Gx