Wpis z mikrobloga

No w końcu mogę co nieco opisać pod tagiem #programista2kgbp ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Minęło pół roku jak jestem w firmie jedynym programistą i w ogóle tylko ja ogarniam wszystko #pdk ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Pracuję jako #java / #android programista a póki co miałem (nie)przyjemność pracy w C#, C i nawet trochę Visual Basicu przez to, że niektóre legacy programy wymagały poprawek ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ogólnie jest spoko, nie przemęczam się, myślałem, że pierwsza praca jako programista mnie czegoś nauczy - a wyszło tak, że poprawiam programy pisane przez jakieś małpiatki z wodogłowiem xD Już pominę pisanie w stylu "if(zmienna == true) {" no ale pisać w Javie jak w C tak by w 90% wszystko było w jednej klasie i na tablicach[][][] 3 wymiarowych to trzeba się postarać xD

Ogólnie od czasu pandemii pracuje z domu i zmniejszyłem liczbę dni tygodniowo do 4 więc nie dość że każdy piątek wolny to jeszcze mam więcej czasu dla swoich projektów Embedded i sprzedaży samochodów ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie ma źle, mam nadzieję że jak wróci normalna praca to będę w biurze 1-2 dni maks ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Polecam ogólnie uczcie się, zdobywajcie doświadczenie bo bycie programistą to fajna rzecz trzeba umieć tylko logicznie myśleć i mieć jakieś tam komputerowe zacięcie.


Biorąc pod uwagę, że prace znalazłem z 0 komercyjnego doświadczenia a na moim githubie można było znaleźć tylko 8 bitowy komputer w #factorio, jakiś prosty #arduino EEPROM programmer i jakieś stare proste gierki w Java to chyba nie ma źle? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Tym czasem spadam na 2 tygodmiowy wypracowany urlop, początkowo miałem jechać do Polski ale, że w #uk taka pogoda chyba zrobimy sobie poniższą trasę ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Z fartem i pozdro ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)

#sorekabbey

#uk #chwalesie #programowanie #programista15k #ciekawostki #podroze #turystyka #szkocja #walia #kornwalia #anglia
sorek - No w końcu mogę co nieco opisać pod tagiem #programista2kgbp ( ͡° ͜ʖ ͡°)

M...

źródło: comment_1590681108vS18KUQrtV7qH1KvxoQbKx.jpg

Pobierz
  • 35