Aktywne Wpisy
BobekRobek +11
Wiem, że jest sobota i większość ludzi pewnie spędza czas na różnych aktywnościach niezwiązanych z pracą ale...
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja
jestem lekarzem, pracuje wyłącznie państwowym systemie. Nienawidzę kontaktu z ludźmi. Męczy mnie, wykańcza. Potrzebuje pracy gdzie jestem tylko ja sam, robię coś najlepiej z dala od ludzi i bez kontaktu z ludźmi. Czym się zająć?
#praca #pytanie #pieniadze #depresja

pcela +157
Kolejny kierowca, co myśli, że wszystko mu wolno. Zastawiony cały chodnik i niszczenie zieleni.
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
Pojazd należy do ambasady Kataru.
#warszawa #wlochy #parkowanie #patoparkowanie #patologiazewsi #patologiazmiasta
źródło: temp_file2821284858309774076
Pobierz

Widzę, że wielu z Was zapiekło, pamiętajcie - na gorącej patelni nawet pierożek się przypali. Wszystko, co napisałem - w to wierzę i pomimo hejtu to się nie zmieni. Problem w tym, że chcę aby dobrze mnie zrozumiano.
I przyznaję - nie lubię Was ani nie szanuje. Lata wkładania przez normictwo żarzącego się węgla w moje jelito zrobiło swoje. Nie jestem już zdolny do takich uczuć do drugiego człowieka. Zbyt długo byłem altruistą i skończyłem jak rozwodniona sraka rozchodząca się na podeszwach wielu, płacząc po nocach w poduszkę, smarkając fiutem w ręczniczek. Ja już nie żyję, nie ma mnie, jestem truchłem. Gdy podnoszę rekę do góry - jest to ręka trupa, kiedy oddaję kloca do szanownej porcelanki - jest to g---o robione przez g---o. Jedyne, co we mnie żyje, to idea.