Wpis z mikrobloga

Jak zwykle w ostatnich dniach odpalamy nasz #telefon :)

17:00-20:00
0 800 220 280

Jeśli widzisz ten wpis, czujesz się źle psychicznie - z jakichkolwiek przyczyn - pamiętaj, że połączenie nic Cię nie kosztuje i zawsze możesz się rozłączyć. Może być tak, że nie otrzymasz takiej pomocy, jakiej potrzebujesz lub jakiej się spodziewasz, ale na pewno będzie tak, że ktoś spokojnie, bez oceniania Cię wysłucha. Może powie Ci też co sądzi - jeśli o to spytasz. Czy to dużo? Może niedużo. Ale czasami wystarczy, żeby dać komuś chwilę oddechu, ulgi, perspektywę, trochę wsparcia czy otuchy.

Nie czekaj aż Twoje #problemy urosną tak, że nie będziesz umial sobie z nimi poradzić. Nie myśl czy są wystarczająco duże czy są wystarczająco ważne, moze ktoś inny bardziej potrzebuje.. jeśli czujesz się źle to po prostu zadzwoń - a może kiedyś to Ty pomożesz komuś kto tej pomocy będzie potrzebował :)

#depresja #smutek #dol #samotnosc #niepokoj #stres #zlemi #pomoc #psycholog #polska #przegryw #telefonzaufania
FundacjaZnajdzPomoc - Jak zwykle w ostatnich dniach odpalamy nasz #telefon :)

17:0...

źródło: comment_1588604368kqbnV1YZR8nTsqbmUkBPa0.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@FundacjaZnajdzPomoc: nie sądzę, że można powiedzieć komuś przez telefon, że jutro będzie lepiej i tak się stanie. Codziennie jest jutro i wcale nie jest lepiej. Pozytywne myślenie i wewnętrzna akceptacja własnej osoby nie pomogą, jeśli spotykasz każdego dnia ludzi dookoła, którzy mają cię za śmiecia i nie chcą z tobą rozmawiać. A postępują tak głównie kobiety. Może to one powinny się zmienić i zacząć szanować mężczyzn? To trochę jak podczas szkolnych
  • Odpowiedz
@draxter: mówienie że "jutro będzie lepiej" nie jest psychologicznym narzędziem i w rozmowie przez telefon zaufania się czegoś takiego raczej nie uslyszy :) w naszym telefonie można opowiedzieć o swojej sytuacji - życiowej, emocjonalnej etc. i otrzymać a) życzliwe wysłuchanie b) uczciwą informację zwrotną - jeśli dana osoba chce ją usłyszeć c) wspólnie porozmawiać o możliwościach z kimś, kto słyszał już niejedną trudną historię. Nie dajemy rad, nie pouczamy, nie oceniamy.
  • Odpowiedz
@SirSajko: racja! Przepraszamy bardzo, juz odblokowane! Nie wiedzielismy, ze defaultowo jest ta opcja zablokowana, dzieki za zwrócenie uwagi. Niestety dziś na linii było sporo połączeń i i tak nie mielibyśmy kiedy odpisywać, ale na przyszłość już będzie ta opcja odblokowana.
  • Odpowiedz