Wpis z mikrobloga

Czego używacie do zarządzania projektami?
Ale nie chodzi mi o jakieś takie proste gdzie piszesz posprzątaj dom-> i tam wynieść śmieci, umyć naczynia
Tylko raczej że np. potrzebne będzie przeprowadzenie i przygotowanie się do rozmowy o podwyżkę w pracy.
No i ustalacie sobie że fajnie by było wyjechać na urlop w 2022 mając wiedzę że się udało. Żeby taką inwestycję w siebie z sukcesem przeprowadzić - wyjdzie pewnie po drodze że nie ma się wystarczająco samodyscypliny i jakieś swoje problemy no to trzeba dopisać.
Trzeba powiedzmy zapisać punkty rozmowy z przełożonym o warunkach co możliwe, dalej deadline, dalej kroki do celu i monitorować na bieżąco sytuację jak to wypada czasowo.
ofc przykład dowolny ja dałem taki, można podpiąć pod wszystko. Przy dużej ilości rzeczy chciałoby się na to spojrzeć z odpowiedniej odległości żeby zobaczyć ramy czasowe tych kilku lat.
taguje może #programowanie #produktywnosc #pracbaza #studbaza #spamtagami #zarzadzanieprojektami #zarzadzanie #zarzadzanieczasem mirka @SVCXZ od #kalejdoskop bo często wie co w trawie piszczy ;) #pytanie #todoist używam ale to proste to-do tak jak microsoft to-do. #internet #android
Znalazłem bardziej zaawansowane gdzie można to rozpisać tekstowo ale to bardziej notatniki - Dynalist, Nirvana, Orgzly, Todobit, WorkFlowy. Jest też notatnik Notion ale jak wyżej chyba nie ma jakichś takich fajnych funkcji np. osi czasowej, agendy, statystyk itp.
Temat jest rozwinięciem posta, wrzucam ponownie bo raz że ludzie się już nie odezwali, a dwa - może pojawią się jakieś fajne nowe odpowiedzi z innych punktów widzenia, na co bardzo zresztą liczę. ;)
  • 10
Nie do końca rozumiem - próbujesz przenieść zarządzanie projektami z pracy zawodowej (rozumiem ze jesteś programistą) do życia prywatnego. Po co?
@caribbean: 1 pomysł to gantt, 2 to excel. Nawet w tym excelu jakiś koleś robi szkolenia z tego jak planować sobie życie, nazwał to 3 kroki czy 3 etapy. I potem np kolumna start gdzie jesteś na początku roku, na koniec gdzie chcesz być, a potem w kolumnach miesięcy oznaczenie kiedy chcesz zrelizować to. Samemu rozwazam coś takiego. :)
@XdareckiX: po to, że bez tego przekładam rzeczy nie pamiętam ile
@maur: Okej. Powiem ci jako osoba, która w pracy używa Salesforce crm (pracuje w handlu) plus outlook kalendarz i iosowy task manager. Moja praca wymaga ode mnie zajebistej organizacji i taki tez jestem prywatnie ale prywatnie używam zwykłego task managera plus notatnika w telefonie. Dlaczego? Bo bym #!$%@? dostał jakbym musial jeszcze wszystko układać pod katem prywatnych rzeczy. Nie mam #!$%@? w głowie i pilne rzeczy załatwiam od razy albo wpisuje
@XdareckiX: a, ok, fakt. Widzisz, u mnie mniej pilne na liście todo przestały działać, jak lista "później' miała koło 100 pozycji. może jakbym miał tam kategorie/tagi to byłoby łatwiej wylistować rzeczy związane np z rozwojem, albo wyjazdami i wybrać 1 spośród znalezionych
@maur: Bo właśnie musisz trzymać porządek w takim taskerze. Większość osób trzyma wszystko w „inboxie” i ma przez to #!$%@?. Nie wiem jak wyglada na androidzie ale standardowa apka w iOS jest wystaczająca. Zresztą jest od groma płatnych rzeczy w sieci. Zrobisz jak uważasz, przedstawiam ci swoj sposób na ogarnianie a uwierz mi prywatnie mam mnóstwo na głowie