Wpis z mikrobloga

ej, @x-kom czemu oddając Wam w salonie do naprawy kartę graficzną w oryginalnymopakowaniu nVidii i z osłoną na złącze PCIE po miesiącu dostaje coś takiego?
To jest poprawne zapakowanie paczki? Jak ja mam teraz taka kartę sprzedać bez oryginalnego opakowania?
Tak, tak, wiem, to nie Wy to serwis. Wy nic nie możecie.
#xkom #reklamacja #gorzkiezale
Pobierz
źródło: comment_1586421211msPJ23ID8eNaL1qkPMrys6.jpg
  • 53
@GoracyStek: No chyba będzie - sprzęt zwrócony do naprawy bądź naprawy gwarancyjnej jest nadal własnością kupującego.
#!$%@?ć, że to karton - ale mój, i oni go zgubili.
Co jeżeli miałbyś sprzęt z limitowanej serii? Nie chciałbyś go sprzedać z pudełkiem?
@zamknij_morde_waski, w moim przypadku to nie był X-kom, ale jak oddawałam telefon do naprawy, to na stronie producenta było jasno napisane, żeby nie dołączać akcesoriów, pudełka od telefonu itd. bo nie wrócą razem z telefonem po naprawie. Wysyłałam bezpośrednio do producenta z pominięciem sprzedawcy. Słabo, jeżeli w twoim przypadku nikt nie dał o tym żadnego info ( ͡° ʖ̯ ͡°)