Wpis z mikrobloga

@Morf: już go lubię: gościa, nie motocykl. Co prawda jego inżynierskie teoretyzowanie nie jest całkiem przekonujące (BMW ma sztab inżynierów, opłacanych lepiej niż w NASA) ale indywidualny stosunek do tych dupnych GS-ów mam identyczny.
@vaneck: kurde, lubie te filmiki od nich, ale gosc, znaczy jego gestykulacja i sposob odgrywania swojej roli, mocno dziala mi na nerwy. a co do GSa. no ten typek chyba jest mocno nastawiony na off road i nie wiem czemu wciaz, tak jak wielu ludzi, bierze GSa jako off roada. to jest typowy turystyk. motocykl, ktorego grupa docelowa sa zamozni faceci w srednim i powyzej wieku do wyjazdow raz na rok
@MirekWyznajeAnonimowo: zgadzam się. GS to taki odpowiednik X6: ani to limuzyna ani terenówka ale wygodnie się jedzie. Ja uważam GS za kompletnie niepraktyczne. Tak jak piszesz, do turystyki po fajnych, asfaltowych drogach, jest OK ale tutaj przepłacasz za "funkcje" offroad. W zeszłym roku na targach facet na stoisku BMW namawiał mnie na S 1000 XR -- do asfaltowej turystyki o wiele lepsze. Ten GS to przedłużenie penisa: jest kardan, jest boxer,
Ja uważam GS za kompletnie niepraktyczne.


@vaneck: jak masz jeden motocykl do wszystkiego to jest bardzo praktyczny, w niczym nie jest idealny ale w każdej sytuacji sprawdzi się "jakoś".

przepłacasz za "funkcje" offroad.


@vaneck: no napewno jest bardziej sprawny w terenie niż  S 1000 XR a cena jest ostatnim kryterium w zakupie dużego GSa

Ten GS to przedłużenie penisa: jest kardan, jest boxer, jest telelever. I nic z tego
@Morf: w którym miejscu ja pisałem o małym? Dużego też można powiększyć XD
Oglądałem dokument o gościu który na takim GS okrążył świat. W krajach gdzie był asfalt było ok ale na innej nawierzchni nie tak fajnie. Toczysz tę krowę z olbrzymią prędkością 50 kmh jak dziury pozwalają i nas co ci te 140 kucy?
Motocykl z taką mocą jest bardzo szybki, pod warunkiem że masz gdzie tę szybkość rozwinąć. I
Ja uważam GS za kompletnie niepraktyczne.


@vaneck:

Bez sensu jest ten GS.


@vaneck:
Cała klasa adventure jest bez sensu i niepraktyczna? To zaproponujcie coś do jazdy asfalt - szutry w stosunku 50:50, albo z lekką przewagą asfaltu? GS, Africa Twin, KTM Adventure i inne to nie jest enduro, ale też to nie przypadek, że w relacjach z wypraw na zadupia te maszyny pojawiają się bardzo często.
@prop: Yamaha Ténéré 700 - tutaj jest akurat lekka przewaga szutrów ale to jest wszystko co potrzebujesz w tym temacie. Africa goni za GS, zwiększają pojemność żeby nie wylecieć z rynku. Większość posiadaczy klasy adventure nigdy nie używa swoich maszyn w stosunku 50:50.
O relacjach z zadupiów właśnie pisałem, jeżdżąc po Indiach czy jakimś Pakistanie nie polecisz szybciej niż 80 km/h na nielicznych, krótkich odcinkach. Zobacz na YT "500 Days Alaska
@vaneck:
Ja lubię porównania z innymi rzeczami. Te GSy czy Africa Twin wydają mi się trochę jak SUVy. Nie jest to terenówka, duże i ciężkie, ale z jakiegoś powodu jest tego coraz więcej na drogach. Zwyczajnie dobrze jeździ i jest wygodny. Tenere 700 bardzo fajne moto, ale dla jednej osoby. Na autostradzie i wysokich obrotach spali więcej niż GS. Dorobili się tam w ogóle 6 biegu? Mały bak, widziałem kilka filmów
@prop: Nowa Tenere ma silnik z MT07, szósty bieg też jest. Jeżdżenie po autostradzie jest zabójcze, można zdechnąć z nudów, unikam. Africa jak weszła też mnie urzekła, już widziałem siebie na trasie dookoła Islandii... Jak będziesz miał okazję pobaw się tym tacho, można online. Wg mnie straszliwie nieintuicyjne sterowanie, próbowałem online, próbowałem na targach, kombinacja dotyk - przyciski na kierownicy jest ciężka do ogarnięcia.