Wpis z mikrobloga

@Wasky: nie znam się, ale tylko napiszę, że kiedyś miałem zalanego motula i jak przeszedłem na valvoline synpower, to nie zauważyłem żadnej różnicy (choć wtedy mogło mi się wydawać, że z valvoline lepsze są odczucia) (mowa o cbr250r)
@Wasky: Valvoline był pierwszym olejem który zalałem do swojej Hondy, nie wiedziałem co było wcześniej lane ale od razu zauważyłem że biegi wchodzą lżej, nie szarpie. Z tego co idzie wyczytać na forach to u jednych Valvo robi dobrze a u innych źle. Cieżko mi powiedzieć od czego to zależy.
@11mariom: ja cały czas staram się odkryć tajemnicę tego oleju, nagle wszyscy amatorzy zaczęli lać valvo 4t synpower, chciał poznać powód, guru, nie wiem :D :D :D

gdzie jak już zmieniać motula ( który jest dobrym olejem i nic więcej nie trzeba na takie użytkowanie ) to chociaż na półkę wyżej na przykład bel raya ( hondowskie skrzynie go lubią )
@amath: Wiem, bo często wymieniam olej. Ot moje przyzwyczajenie.
Planowałem belraya. Bardzo sobie chwalą ludzie i w sumie ja sama markę również. Smaru do łańcucha nie wyobrażam sobie używać innego. Może w tym roku wleje.
Reasumując valvo a motul bez większych różnic. Starać się kupić w pewnym źródle, żeby #!$%@? nie kupić i w zasadzie bez różnicy valvo/motul.
@Mixan: niet

w pc40 był cały czas 5100 zmieniałem co jakieś 6-8k, zachowywał się ładnie, kiedyś miskę zdejmowałem to w środku było czysto zero szlamów więc nie kominowałem

ktm to inna bajka więc i inne oleje :D

a torówki to zupełnie inna bajka :D

o belRayu wiem, bo składałem silnik kiedyś po kolizji do 929 i na pierwsze odpalenie wlaliśmy motula, potem po 100km od razu zmiana na belRaya zgodnie z
@Hamza: @Donmenello: @amath: @Mixan: wstyd się przyznać. Ale wina była prozaiczna. A mianowicie rozkręciła mi się śruba w stopce od drgań. Widocznie nie było kleju do gwintu. I tak stopka sobie latała góra dół wydłużając droge jaką trzeba podniesc dźwignie stopa. A że się zgrało to z wymianą oleju to myślałem że to jego może być wina.