Wpis z mikrobloga

@patrykoz1: #java #spring #programowanie #programista15k
Siemanko. Podrzuci ktoś jakiś większy projekt w Springu na Gicie? Fajnie byłoby gdyby miał połączenie z bazą danych,autoryzację,kilkanaście routingów (mappingów) etc. Chcę go dokładnie przeanalizować i zobaczyć jak się do #!$%@? nędzy pisze duże komercyjne projekty. Dosyć mam juz durnych tutoriali z których nic nie wynika, projekciki są małe, albo autorzy dają różne "złote zasady" tworzenia apek które się często wykluczają ze sobą.
Po prostu - chcę zrobić ładne case study,przeanalizować co jak się robi i uczyć się.
  • 10
@patste: Dzięki, zajrze. Chodzi mi o to żeby wziąć, #!$%@?ąć git clonea. Zaszyć się na weekend i patrzyć co jak działa ;) Moze tak się naucze tego Springa :P Na stażu bez znajomości php tak mi zrobili. Obecnie już pisze swoje rzeczy i rozwijam projekt ;)
@patrykoz1 sam jestem po kursie i ciężko tak w jednym projekcie coś pokazać. Jak chcesz zacząć zacznij od prostych rzeczy i dołączaj do projektu. Nie chce się wymądrzać ale też tak zaczynałem.
Zacząłem od zbudowania bazy danych tego co chce zrobić. Potem spring initialzr i jechana spring entity, repository, service, controller plus do tego testy tak by w krew weszło. Potem kolejne elementy zależne od poprzednich i te nowe. Potem widzisz, że
@JacobTheLiar: Dlatego chciałem jakiś większy projekt komercyjny. O to chodzi. Działając tydzień w pracy w obcym mi środowisku ogarnąłem o co kaman. Grzebiąc i pisząc "tak se" projekciki w domu to się gówno nauczysz - sorry,ale tak to wygląda. Dlatego poprosiłem zeby mi ktoś podrzucił swój,większy projekt komercyjny.