Aktywne Wpisy
krystse +734
Mamy nowego prezydenta w #krakow więc sprawdźmy czy dotrzyma obietnic. Za 5 lat przed kolejnymi wyborami zawołam wszystkich plusujących ten wpis z podsumowaniem czy Aleksander Miszalski spełnił chociaż połowę obietnic.
Zostawiam tutaj te najważniejsze, w komentarzach możecie wpisywać inne, które pominąłem lub wasze oczekiwania.
Najważniejsze obietnice:
- METRO w Krakowie, maksymalnie w 2028r. wbita pierwsza łopata pod budowe linii metra z Nowej Huty do Bronowic
- 600+ rocznie na kulture dla dzieci
Zostawiam tutaj te najważniejsze, w komentarzach możecie wpisywać inne, które pominąłem lub wasze oczekiwania.
Najważniejsze obietnice:
- METRO w Krakowie, maksymalnie w 2028r. wbita pierwsza łopata pod budowe linii metra z Nowej Huty do Bronowic
- 600+ rocznie na kulture dla dzieci
ssssfddzbu +133
W 2006 roku firma z Sochaux pokazała światu swoje osiągnięcie inżynierii - silnik V12 HDI FAP. Miał on 5,5 litra pojemności, moc 700 KM i 1200 Nm momentu obrotowego, powstał, by nawiązać walkę z Audi na arenie w Le Mans. Jednak zanim wsadzono go do bolidu, zadebiutował w prototypie luksusowej limuzyny.
Umieszczony jest centralnie, poprzecznie przed tylną osią i ją też napędza, a przykręcony jest do rurowej ramy. Kąt rozwarcia cylindrów to 100 stopni, dzięki czemu środek ciężkości ulokował się bardzo nisko. Pod silnikiem znajduje się sześciostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów, zdolna obsłużyć ten gigantyczny moment. Rzekoma prędkość maksymalna to 299 km/h. Auto waży 1800 kg i ma ponad 5 (pięć!) metrów długości.
Auto stoi na dwudziestocalowych felgach, ma diody LED w lampach z przodu i z tyłu, cały dach jest przeszklony, wewnątrz ekran dotykowy (2006 rok!) sterujący radiem, odtwarzaczem mp3 i nawigacją, skóra & drewno.
Zatem widzimy, że Francuzi też umieją w segment premium. Można by to trochę skrócić, dać silnik 3.0 V6 lub stworzyć większy i rzucić do walki z Panamerą. Niestety, segment premium należy wyłącznie do wielkiej niemieckiej czwórki i nic tego nie zmieni.
#rzetelnafura -> ciekawe autka
#samochody #motoryzacja #carboners #peugeot #gruparatowaniapoziomu
Ludzie za tak wysoką cenę nie chcieli jeździć VW autem dla ludu. Dlatego tez różne marki wprowadzają swoje odpowiedniki klas premium Toyota - Lexus, Nissan - Infoniti itp
Dlatego wątpię zeby ten Peugeot zawojował świat mimo ze był bardzo ciekawym pomysłem ;)
Mechanicznie bardzo ciekawy, nawet ogólna bryła niezła ale ostateczne szlify absolutnie okropne stylistycznie. Wygląda jak styl Gotham city pomieszany z Picassem i motywami z obcego (te halogeny :D).
S. Uważam, że brzydszy od Panamery nie jest
@DerMirker: poniżej wnętrze rodzinnego autka (nie premium) - Ford S-MAX 2006
@w3n5zu: innym problemem Phaetona było to, że na pierwszy rzut oka wyglądał jak Passat.