Wpis z mikrobloga

@zar0x: Do bezpośredniego wtrysku tylko jak naprawdę dużo jeździsz. Musi benzynę ciągle dotryskiwać żeby wtryski się nie pozacierały poza tym są drogie te instalacje. Jeżeli dobrze pamiętam to jtsy średnio znoszą gaz.
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan: Z wyliczeń @rod3nt wynika, że oszczędza się ok. 12g/km czyli zwrot jest bliżej 40 - 50 tys km. Pytanie kto ile jeździ dla jednego są to 2 lata, a dla innego 5lat. Doliczyć trzeba droższe przeglądy filtry itp. OP sam musi policzyć czy mu się to opłaca, pamietajac ze 3.2 jest problematycznym silnikiem. Z tego co pamietam, bo kiedys sam szukałem to chyba miał rozciagajacy sie rozrzad drogi w wymianie.
  • Odpowiedz
@Ajubidzikubi: tak jak pisałem, jeżdżąc 4000km miesięcznie w pół roku mi się zwróciło - ale wtedy ładowałem w opór trasy na gazie, obecnie mi się pozmieniało i rzadziej korzystam - a jak jeździłem głównie służbowym, to w ogóle nie korzystałem z LPG, więc weekendowo zrobiłem sobie trochę większe spalanie benzyny ;) Realnie: Na LPG + Pb - 27-29gr, na PB ~45. Bliżej 18gr i 25kkm ;) A to dalej tylko 2.2,
  • Odpowiedz
jeśli dalej będę śmigał za granicę to przytulę 2.4JTDM


@zar0x: nie wiem czy to jest dobry silnik na trasy xD
jadąc autostradami to licz, że Ci spali 9-11 litrów. A tak naprawdę to na autostradzie i 150KM sobie poradzi bez problemu. A najlepszym wyborem byłby 2.0
Albo inny samochód i gaz xD
  • Odpowiedz