Wpis z mikrobloga

@stefan_1971: jak HOMM 3 to tylko z wgraną HOTĄ. Jakość tego moda jest tak dobra, że zasadniczo jest to trzeci oficjalny dodatek do gry. W najnowszej wersji nieco pozmieniali kilka umiejętności:

-mistycyzm regeneruje 5/10/15 many dziennie zamiast 1/2/4
-logistyka znerfiona do 5/10/20% (było 10/20/30), znerfione artefakty dające pkt ruchu
-finanse buff x2 (1000 golda na mistrzu, lord haart na 20 poziomie daje teraz 2k golda na turę)
-nerf dyplomacji - przyłącza
@Antorus: Jak już to czwarty. WoG nie przez przypadek był nazywany HoMM 3.5, dużo fajnych rzeczy wprowadzał. Zaś jak coś się nie podobało to można było wyłączyć, znowu jeżeli ktoś chciał to grę mógł zmieniać dosyć hardkorowo.
@Antorus: No i ok, ale wog jeszcze lepiej zmieniał ujowe umiejki. Np. zamiast balistyki, artylerii i namiotu medyka był jeden skill. Poza tym, to miasta są także niezbalansowane. Tutaj Homm V zdecydowanie jest lepsza.
@jakub-dolega: wiem co to wog i sam w niego grałem w opór. Ale wog jak dla mnie to był aż przekombinowany. Czasem jeszcze zagram bo na heroes community jest dużo modów do woga (wog jako taki służy obecnie za platformę - ERA). Na wogu powstało dużo bardzo dobrych map single player, np słynny Empire of the World IV, mapa tak dopracowana że sama z siebie jest modem tak naprawdę. Albo chińska