Wpis z mikrobloga

Nie no #!$%@?łem się, kolejny raz przeczytałem dyskusję uznającą wyższość komunikacji miejskiej w porównaniu do samochodu. Kolejny raz się #!$%@? bo o ile wykopki śmieją się z władzy która niby jest oderwana od rzeczywistości, o tyle widzę że kontakt z komunikacją miejską mają wtedy kiedy jadą autobusem na zakończenie roku w gimnazjum bo rodzic ich nie może podrzucić. Druga część to ta która mieszka w centrum i #!$%@? hulajnogą do akademika oddalonego o 200m od uczelni.
Niech mnie ktoś zachęci do przesiadki z auta do komunikacji miejskiej skoro:
1.Tracę mnóstwo czasu - trasa dom praca autobusem to jakieś 60-70 minut w jedną stronę (jazda 30minut autobusem bez przesiadki, 30minut dojście na przystanki) - autem 20-30min
2.Jest straszny tłok na często uczęszczanych liniach.
3.Autobus może nie przyjechać (zdarza się to rzadko, ale nie aż tak aby tego nie odnotować)
4.Śmierdzi w środku.
5.Cenowo wychodzi to niewiele lepiej niż autem.

I skończcie #!$%@?ć żeby się przeprowadzić bliżej pracy, #!$%@? kto tak robi? jakiś zjeb z wykopu? mam się przenieść do dzielnicy przemysłowej bo komunikacja miejska jest #!$%@? tylko po to żeby autem nie jeździć, mieszkam w ścisłych granicach miasta i to jest zwyczajnie bez sensu.

I jeszcze jeden argument odnośnie zakorkowanych centrów miast, różowa pracuje w centrum i wraca autobusem. Odcinek 6km pokonuje w ok godziny. Bo albo autobus nie przyjedzie, albo będzie przepełniony.
A włodarze miasta mimo #!$%@? milionów buspasów i tak ograniczają liczbę kursów bo ni ma kasy na bombelki, przez co tną kursy.
I znowu się #!$%@?łem.

aaa i czekam na przykłady z #kopenhaga i od biedy z #warszawa , bo we #wroclaw to ja nie wiem jak ludzie funkcjonują skoro mogą się radomowo tramwajem #!$%@?ć
#lublin #samochody #transport #autobusy #polska #smog #motoryzacja #polska
picasssss1 - Nie no #!$%@?łem się, kolejny raz przeczytałem dyskusję uznającą wyższoś...

źródło: comment_YoFbt7dr4GXuYyidEgMQJt23aeFdo5mE.jpg

Pobierz
  • 163
  • Odpowiedz
@picasssss1: No Wwa to nie ma co brać pod uwagę, bo możesz jeździć 3 miesiące za 125zł i nie ma opcji, żeby auto wyszło w podobnej cenie. Ale sam mam takie doświadczenia z Trójmiastem i Krakowem, że serio wolałbym mieć tam samochód i dopłacać do interesu niż korzystać z komunikacji miejskiej.
  • Odpowiedz
@picasssss1 bo to jest tak chłopie że nie da się dogodzić wszystkim i nie każdy będzie miał przystanek pod domem i dogodną traske pustym tramwajkiem.
Ja np samochodem dojeżdżam najdalej na pętlę tramwajowa, która mam 10 minut drogi autem. Dalszy odcinek od pętli do mnie na uczelnię to jest dramat. W godzinach szczytu co się naklne i #!$%@? w korkach to jest #!$%@?. Jadę ponad godzinę.

A tramwajem? Jedzie wg rozkładu
  • Odpowiedz
Ale to że macie #!$%@? zaprojektowaną komunikację w mieście to nie znaczy że samochód jest lepszy od zbiorkomu. Zamiast wybierać pierdoły do samorządów i płakać że to nie ma sensu, to może właśnie warto się podłączyć do tych którzy robią kampanie na rzecz zbiorkomu żeby więcej było inwestowane w niego i żeby zaczął sensownie funkcjonować?
  • Odpowiedz
@picasssss1 zgadzam się w 100% ale może właśnie przez mieszkanie we Wrocławiu. Auta nie mam ale komunikacja doprowadza mnie do szaleństwa. Tramwaje z innej epoki, tłok taki, że ludzie nie mieszczą się do środka (w dzień powszedni), stanie całą drogę w ścisku z bachorami drącymi jape i menelią od której wali plus wszystkim dobrze znane awarie i wykolejenia. Daleko nawet nie trzeba szukać - dzisiaj rano nie przyjechały dwa tramwaje pod
  • Odpowiedz
@picasssss1: Jeśli masz gdzie zaparkować to jeszcze spoko. Pracuję w strefie płatnego parkowania i to co cebulaki którzy MUSZĄ koniecznie dojechać do pracy samochodem (mimo, że mogli by to zrobić komunikacją) wyprawiają,żeby tylko nie płacić za postój to jest żal, zastawione chodniki i trawniki to codzienność.
  • Odpowiedz
@picasssss1: Samochodem jade do roboty 5minut, autobusem 7, rowerem 9. I wybieram auto, po drodze z roboty moge skoczyć w dowolne miejsce, nie marzne i nie jezdze w tloku z dziwnymi ludzmi. Paliwo wychodzi nie wiele wiecej niz bilety. Z autobusow korzystam tylko jak jade sie #!$%@? ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
Taka ciekawostka dla ludzi, którzy w ogóle starają się porównywać jakąkolwiek komunikacje miejską w Polsce, z komunikacją warszawską. Na obrazku rozkład jazdy najczęściej jeżdżącej linii tramwajowej w Warszawie. Pewnie dla niektórych może być to duży szok. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
murd - Taka ciekawostka dla ludzi, którzy w ogóle starają się porównywać jakąkolwiek ...

źródło: comment_sRO5GUalOsu0S723PQjvJDH6tOguaJeA.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@picasssss1: No darmowe przejazdy to #!$%@? inwestycja, inwestycje to przede wszystkim powinno być projektowanie linii pod potrzeby ludzi, i modernizowanie składu. Ale też budowanie bus pasów żeby uatrakcyjnić jazdę autobusem vs samochodem.
Ja rozumiem że są miejsca gdzie autem jest po prostu lepiej, ale to nie jest przeszkoda w zrozumieniu że komunikacja miejska jest potrzebna i to w nią powinny iść inwestycje przede wszystkim, a nie w infrastrukturę dla kierowców
  • Odpowiedz
@ChadimusPrzegrywus: Tylko widzisz w takim Lublinie dali bus pasy w miejscach z dupy xD przewiń sobie do góry. Nie dając nic w zamian, o takich strefach jak park and go to można pomarzyć :D bo raz nie ma komunikacji, a dwa nie ma dobrych połączeń.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@picasssss1: Lublin to trzeci świat jeśli chodzi o komunikację, ja bym tam się poruszał na codzień hulajnogą elektryczną jeśli nie miałbym dogodnego połączenia komunikacją miejską - pewnie wyszłoby podobnie czasowo co samochodem, a ile taniej i mniej problemów.
  • Odpowiedz