Wpis z mikrobloga

zagraj kiedyś w gry Paradoxu


@Strzelec_Kurpiowski: Te same gry Paradoxu gdzie AI goni 1k armią pokroju 30k tylko po to żeby zostać uwięzionym na wyspie i siedzieć tam aż do usranej śmierci podczas gdy reszta ich kraju będzie powoli okupowana przez jakieś gównianie państweko? Te same gry Paradoxu gdzie AI przy zmianie poziomu trudności po prostu dostaje milion bonusów zamiast grać bardziej sensownie?
Przeklikałem w europkę prawie tysiąc godzin i
  • Odpowiedz
w SC2 jak się nie wybudujesz zaraz pod baza wroga na najwyższym poziomie AI - to pozamiatane


@CommodoreCunt: No to tak jak w jedynce, z tym że w pierwszym SC nie było wyboru poziomów AI.

  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@dj_mysz: @CommodoreCunt: w SC2 masz teraz teoretycznie AlphaStara, z którym nawet proplayerzy przegrywają. Chociaż pamiętam, jak Mana z nim grał i mimo, że na początku przegrywał, to ostatecznie okazało się, że sztuczna inteligencja Many uczy się szybciej od sztucznej inteligencji AlphaStara xD zabugował go i r------ł
  • Odpowiedz
@Strzelec_Kurpiowski: pamiętam przeciwników w Soldier of Fortune 2 na etapie kolumbijskim. Poziom zaprojektowany jako gęsta dżungla więc wrogów widać raczej kiepsko. Za to ci gracza widzą doskonale i trafiają bezbłędnie z drugiego końca planszy. Ta gra wyszła w 2002 więc żadnego regen health nie było. Przejście tego poziomu to było coś okropnego.
  • Odpowiedz
@grajlord: AlphaStar nie uczył się na grach z innymi graczami, to samouk, grał sam ze sobą w cholerę gier gdzie doszedł do takiej taktyki.

Zaś MaNa miał o tyle łatwiej, że nie zaczynał jako pierwszy gier z AlphaStar i miał jakieś materiały do analizy stylu gry. Niczego mu nie odmawiając, bo to dobry gracz, ale jakby takiej przewagi nie miał to miałby znacznie trudniej ;)
  • Odpowiedz