@enforcer: Tak to jest jak nie przewidzisz, że spadnie temperatura o kilka *C, albo jak sąsiad p------e ci przedłużacz spod klatki w bloku w połowie ładowania, bo to jest właśnie główny problem elektryków - o dziwo nie kazdy ma garaż czy gniazdko na parkingu pod domem.
ale kurna głupota. Jak to może być efektywniejsze, skoro masz przemianę energii ze zgromadzonej w paliwie w energię ruchu obrotowego, potem w energię elektryczną, potem jakieś układy po stronie samochodu. I w tym wszystkim jako miejsce pierwszej przemiany występuje ten atakowany przez ciebie silnik spalinowy 10% sprawności xD
@SoundsGoodMan: To lepiej nie czytaj jak działają lokomotywy spalinowe... bo działają tak jak na zdjęciu czyli silnik elektryczny ładowany generatorem ( ͡
@diogene: chyba tworca praw termodynamiki chcialby miec z toba malom rozmowke
Tesla Model S charged with diesel generator still pollutes less than a diesel sedan
https://electrek.co/2018/02/16/tesla-model-s-charged-diesel-generator/
@niko444: co xD płynny prąd? XD
@SoundsGoodMan: To lepiej nie czytaj jak działają lokomotywy spalinowe... bo działają tak jak na zdjęciu czyli silnik elektryczny ładowany generatorem ( ͡
@diogene: Tak, tak na pewno jest XD
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora