Wpis z mikrobloga

@anon-anon: W takim dieslu np. jak padnie dwumasa albo turbina to też można się za głowę złapać :) A biorąc pod uwagę oszczędności na zużytym paliwie w hybrydzie to chyba decyzja nie jest tak oczywista.
@not_found: Tak to zdecydowanie za wolno. Potrzebna jest elektryczna "cysterna" z akumulatorem czyli Supercharger na kółkach. DC do DC to minimalne straty/grzanie i ogromna moc więc ograniczony jesteś tylko ładowaniem w aucie docelowym.

Chiny. Zabraknie elektronów, dzwonisz i podjeżdża.

It holds two battery pack (70kWh X 2). This van is designed for NIO ES8 so it could charge two cars before it need to get topped up.

They charge 180RMB in
anon-anon - @not_found: Tak to zdecydowanie za wolno. Potrzebna jest elektryczna "cys...

źródło: comment_5MsKAB6i8E3EuvecjX0QKsEgF7niRgz9.jpg

Pobierz
ale kurna głupota. Jak to może być efektywniejsze, skoro masz przemianę energii ze zgromadzonej w paliwie w energię ruchu obrotowego, potem w energię elektryczną, potem jakieś układy po stronie samochodu. I w tym wszystkim jako miejsce pierwszej przemiany występuje ten atakowany przez ciebie silnik spalinowy 10% sprawności xD


@SoundsGoodMan: XdDxxx XDD

A jak często agregat musi hamować na światłach i zaskakiwać od zera?