Wpis z mikrobloga

A crashtesty prezentują się tak:

Poprawiłem parę rzeczy:
- samochód w oddali jest lepiej widoczny
- jest kurz, odłamki i trzęsąca się kamera
- lepsza grafika, do wideo użyłem grabbera od Keijiro Takahashiego
- lepsze audio, prawie 3D

Założyłem też stronę na Steam, po 14 regulaminowych dniach gra powinna się pojawić, możecie ją dodać do Wishlist żeby powiadomiło:

https://store.steampowered.com/app/1199360/Rat_Racer

no i chyba tyle, dajcie znać czy w dobrym kierunku to idzie

#gamedev #blender #gry #pcmasterrace #unity3d
tag do obserwowania #ratracer

Jak jest teraz?

  • dobrze 89.7% (113)
  • niedobrze 10.3% (13)

Oddanych głosów: 126

jacku - A crashtesty prezentują się tak:

Poprawiłem parę rzeczy:
- samochód w odd...
  • 17
@jacku: Fajne, ale taki sympatyczny model fizyki aż się prosi o dodanie ciekawych przeszkadzajek na trasie które będą rzucać autkami we wszystkie strony ( ͡~ ͜ʖ ͡°) Jakiś element "wow", a nie tylko przejście od startu do mety - poślizgi i ewentualne kraksy z przeciwnikiem bądź obiektem na jezdni to troszkę mało
W Split/Second - Velocity był motyw Power Play; po zapełnieniu specjalnego paska można było odpalać
@funeralmoon: chciałbym zostawić grafikę low poly i ew. światłem i teksturami to urealniać, także te piramidki zostaną w jakiejś postaci, chyba że pojawi się godny zamiennik
@jezanaszpan: dużo eksperymentowałem ze światłem i to jest jakaś wypadkowa, 90% osób twierdzi że jest za ciemno podczas gdy te screeny na neutralnie szarym tle [128,128,128] wyglądają na zbyt jasne, może jakąś ankietę z 3 obrazkami zrobię
@HrabiaTruposz: ten pasek i skróty to dobre opcje! już jest taki myk że jak zbyt długo jedziesz płynnie to zaciera się silnik by dać przegrywającemu szansę. Myślałem też o bonusie dla przegrywającego tzn. jeśli trzyma się ładnie na ogonie to ma szansę na strzał w oponę - podobnie jak w walkach samolotów
@jacku: Według mnie może nie tyle mapa jest ciemna jak brak na niej kontrastu. Uważam, że przydały by się jakieś dodatkowe źródła światła na mapie, chociażby jakieś latarnie na słupach, same światła w ratmobilach też powinny oświetlać mapę. Myślę, że nawet iskry powinny delikatnie rozświetlać.

Co do drzew, według mnie są zbyt low-poly jak na resztę mapy.

Planujesz dodać jakiś model zniszczeń? Odpadające elementy karoserii, aż zostaje goła rama?
@Horvath: z iskrami coś pokombinuję i będą świecić, model zniszczeń też będzie. Z tym kontrastem właśnie jest problem, muszę przejrzeć jakieś referencje bo zbyt kontrasowych map nie chcę ale z drugiej strony każdy wiesza psy na tej szarości, morze jakieś drobne porozrzucane detale tu i ówdzie pomogą, albo trawa.