Nie tylko wadliwy system MCAS uporczywie obniżał nos B737 MAX. Tak samo działa inna aplikacja w Maxach - wykryli piloci Federalnej Agencji Lotnictwa testujący na symulatorach poprawione systemy
@Krzewuuu2: To nie ten model MAXów. Ryanair ma MAX-200. Te uziemione to MAX-800. Zmianę robią czysto psychologicznie - aby klienci nie widzieli w nazwie "MAX", które jest już "spalone" na rynku
@lukaszlew77: Na pewno? Na samej wikipedii jest widoczna różnica począwszy od rozmiarów. 200 ma też dodatkowe drzwi z tyłu, nie ma to wszystko wpływu na oprogramowanie samolotu?
@CaleZycieZielony: Fakt - angielski komentarz zawsze najlepszy, zajebiście dobierają komentatorów pod względem głosu (głównie BT Sports), dużo fajnych informacji i emocji.
@waciak: Ja bym powiedział, że komentarz ma co najwyżej być dodatkiem, tym pozytywnym. Polski komentarz zazwyczaj to straszna bieda i bardziej irytuje i przeszkadza (może IMO poza Borkiem, Laskowskim (nie zawsze)).
@CaleZycieZielony: No własnie, poza tym ci piłkarze jednak słychać, że mają pojęcie o piłce nawet jeśli nie osiągnęli nic specjalnego, a jak słucham takiego Hajto albo Żewłakowa to idzie się załamać. Mądrości podwórkowych boisk.
Mirki, czy ten wtyk ze zdjęcia jest jakiś nietypowy czy może ma jakieś konkretne oznaczenie? Mam go przy zasilaczu do miksera audio i ułamał mi się jeden pin (normalnie powinny być 3). Da się to kupić w jakimś normalnym sklepie?
#rowerowyrownik
Skrypt | Statystyki