Wpis z mikrobloga

@JustJoinIT: Od lat programuje w c#.
Ostatni raz do czynienia z C, C++ miałem na studiach.

Jakiś czas temu chciałem sobie podłubać przy jakimś silniku gier i coś tam popróbować zrobić.
Padło na Unreal, który jest napisany w c++. Używa się to tak, że ściągasz kod całego silnika/edytora i obok niego tworzysz sobie projekt swojej gry.

Chciałem stworzyć jakiś prosty edytor poziomów.

Wytrzymałem tydzień, bo za #!$%@? nie mogłem się połapać
@budyn: Z unity w c# piszesz. Język to narzędzie. Jeżeli możesz stworzyć grę przy użyciu bardziej wysokopoziomowego języka to lepiej dla ciebie. Jeżeli wydajność na to nie pozwala, cóż będziesz miał więcej roboty i trudności, ale nie masz wyboru.
@Morus123: Nie napisałem tego dlatego że widziałem jeden obrazek gdzie indziej. Napisałem to dlatego, że widziałem *dosłownie wszystkie* obrazki które wrzucają na tamtym subredditcie. Na szczęście znalazł się szeryf który mi wypomniał że nie należy czegoś takiego wypominać.
@b0b3kpl: ale co to zmienia? Kod piszesz w C#, JS i czymś tam jeszcze, a podobno pracują nad dodaniem obsługi Pythona. Ja osobiście na C# się nigdy nie zawiodłem, w Unity3D robiłem trochę. Jest też sporo tutoriali, filmików, a wiele rzeczy zrobisz sam w edytorze ;)
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SkorpionX: co to zmienia? Nic. Kolega @budyn podkreślił fakt, że Unreal jest napisany w C++, tak jakby to był jakiś wyjątek. Chyba wszystkie popularne silniki są napisane w C++, także ta informacja jest nieistotna.