Wpis z mikrobloga

@budyn: Z unity w c# piszesz. Język to narzędzie. Jeżeli możesz stworzyć grę przy użyciu bardziej wysokopoziomowego języka to lepiej dla ciebie. Jeżeli wydajność na to nie pozwala, cóż będziesz miał więcej roboty i trudności, ale nie masz wyboru.
  • Odpowiedz
@rotflolmaomgeez: o nie jak to tak, ktoś wrzucił skopiowany obrazek na stronę z kopiowanymi obrazkami, dobrze że mamy takie szeryfa jak Ty, pewnie musisz wcześnie wstać żeby wszystkie strony zdążyć przejrzeć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Morus123: Nie napisałem tego dlatego że widziałem jeden obrazek gdzie indziej. Napisałem to dlatego, że widziałem *dosłownie wszystkie* obrazki które wrzucają na tamtym subredditcie. Na szczęście znalazł się szeryf który mi wypomniał że nie należy czegoś takiego wypominać.
  • Odpowiedz
@b0b3kpl: ale co to zmienia? Kod piszesz w C#, JS i czymś tam jeszcze, a podobno pracują nad dodaniem obsługi Pythona. Ja osobiście na C# się nigdy nie zawiodłem, w Unity3D robiłem trochę. Jest też sporo tutoriali, filmików, a wiele rzeczy zrobisz sam w edytorze ;)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@SkorpionX: co to zmienia? Nic. Kolega @budyn podkreślił fakt, że Unreal jest napisany w C++, tak jakby to był jakiś wyjątek. Chyba wszystkie popularne silniki są napisane w C++, także ta informacja jest nieistotna.
  • Odpowiedz