Wpis z mikrobloga

@ravenking: hah, ja rozkminiałem nad tym dyskiem niedawno i właśnie przez BF odpuściłem póki co, bo ceny się robią kosmiczne powoli. #!$%@?ć januszy, kupię po świętach 1TB, miejsce na dysku póki co jest
@ravenking podpowiadam że jest taka instytucja w sieci Media expert jak Program Niskiej Ceny, co oznacza, że jak zakupiony sprzęt w sklepie stacjonarnym będzie tańszy w ciągu 7 dni w sklepie lub konkurencji lokalnej zwraca się różnicę w cenie. Warto się zapoznać z tą ofertą i kupować mimo że występują różne wzrosty/spadki cen bo i tak koniec końców kupuje się w cenie najbardziej optymalnej na rynku.
@ravenking: po prostu cena się zwiększyła. Nie jest oznaczone jako promocja, wiec kłamstwa nie ma.
@dildo-vaggins: tutaj jest nawet napisane, że po prawo oszczędzasz mniej więc o co chodzi.
Nie wszystkie produkty muszą być na promocji z okazji black friday. Poza tym ceny w marketach elektronicznych zmieniają się codziennie. Dany telewizor kosztuje 2200 w poniedziałek, a 2500 we wtorek, żeby potem był za 1999 w środę. A że patrzycie na
@NateNiggers: jak pisałem wcześniej: użyłem sformułowania "co najmniej 63zl". Wiadomym jest że w tych 319 zł jest już wliczona jakaś tam marża podstawowa. 63 zł to marża media expert wynikającą tylko i wyłącznie z podniesienia ceny na Black weeks.
No na nieszczęście polskich konsumentów rząd nie chce wprowadzić żadnych regulacji w tej kwestii, więc jesteśmy zdani wyłącznie na siebie. Obecnie nie jest to nielegalne, ale jest to po prostu chamskie i nieprzyzwoite. Np. ceny dysków SSD od miesięcy lecą na łeb, a tu taki mediaexpercik czujący zapach cebulionów zawyża cenę na okres black weeks. Pewnie po nowym roku cena spadnie do 300 zł, ale moich pieniędzy nie zobaczą.


@ravenking:
zdefiniuj
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
po prostu cena się zwiększyła. Nie jest oznaczone jako promocja, wiec kłamstwa nie ma.

@gerwant2k: A jakby było napisane, że promocja, to by niby było kłamstwo?

Przypomnę tylko, że słowo promocja nie oznacza "obniżenia cena" tylko oznacza promowanie, w tym przypadku dokładniej promowanie sprzedaży. Jeżeli podniesienie ceny w efekcie końcowym doprowadzi do zwiększenia sprzedaży, to znaczy że promocja zadziałała prawidłowo.