Wpis z mikrobloga

Nawiązując do tego wpisu https://www.wykop.pl/wpis/45358293/vistula-reklamacja-ciekawe-podejscie-do-reklamacji/ podzielę się z Wami historią tego jak powinno to wyglądać... na przykładzie szczoteczki Oclean One kupionej 2 lata temu na gearbest.

Po dwóch latach doszło do zwarcia między szczoteczką a ładowarką. Efektem tego było lekkie nadpalenie obudowy szczoteczki. Wiedząc, że gwarancja u chińczyka nie obowiązuje to i tak zgłosiłem ten incydent bezpośrednio do producenta.

Dostałem odpowiedź w 12h! Okazało się, że zbyt rzadko i zbyt długo ładowałem szczoteczkę (8h co 5 miesięcy) gdy producent zaleca tylko 3.5h co 2 miesiące.

Mimo to Oclean wysłał mi nową szczoteczkę w 4 dni od mojego maila.
Tak to się robi.

Taguje aliexpress bo może komuś się to przyda.
#oclean #reklamacje #aliexpress #gearbest
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@trobivik: Dodam swoją historie z serwisem ocleana. Miałem Oclean Air, używałem około rok, padla bateria tak że nawet nie pikała szczoteczka nie mówiąc o włączeniu. Napisałem do nich poprosili o filmik + numer MAC, odpisali ze uznana gwarancja i zapytali o adres, odpisałem. 4 dni po tym zapukał do mnie kurier DHL, przesyłka nadana z Hong Kongu, jak oni to zrobili to ja do dziś nie wiem. Oclean porządna firma
  • Odpowiedz
Takie zapytanie mam... Może jeszcze ktoś odpisze :)
Dziś również "padła" moja szczoteczka oclean air, w ogóle nie chce się włączyć, przycisk cały czas jest podświetlony i nic... A wczoraj była ładowana. Oczywiście apka też nie chce się połączyć ze szczoteczką.
Zamówiłam ją na aliexpress i majfriend mi kazał odnieść szczoteczkę do punktu w którym wycienią mi jej naprawę i jeśli cena bedzie mu odpowiadać to może się dorzuci (łaskawca) a dodam
  • Odpowiedz
@trobivik: Mógłbyś podać namiary gdzie napisać w sprawie reklamacji szczoteczki Oclean. Moja po niecałym roku też padła a zamawiałem z Chin, więc nadzieja tylko w producencie.
  • Odpowiedz
@svzki: Napisałem do producenta na e-mail. Oni kazali mi przesłać filmik na którym widać usterkę i indywidualny kod produktu. Po czym odesłali mnie do oficjalnego sklepu z Aliexpress dając zgodę na wymianę. Ci z kolei chcieli też filmik, kod produktu, screen potwierdzający,że producent zgodził się na wymianę oraz 5$ za wysyłkę . Pozwolili wybrać nawet nieco wyższy i droższy model. Także śmiał pisz do nich.
  • Odpowiedz