Aktywne Wpisy

KodakPlamisty +404
Ale oni walczą z tymi adblockami, jeszcze rozumiem jakby faktycznie wyłączyli i się przyznali, że wyłączyli bo im się w excelu zyski z reklam nie zgadzają, bo byłoby wiadomo, żeby szukać nowej przeglądarki, a nie "chlip chlip nie obsługiwany już" i tylko ukrywają możliwość włączenia, by zobaczyć reakcje ludzi.
Krótki poradnik:
1. W pasku wyszukiwanie wpisać "chrome://flags/"
2. Pod "Temporarily unexpire M137 flags." klikasz enable
3. Relaunch
Krótki poradnik:
1. W pasku wyszukiwanie wpisać "chrome://flags/"
2. Pod "Temporarily unexpire M137 flags." klikasz enable
3. Relaunch
źródło: Zrzut ekranu 2025-07-11 170646
Pobierz
zyxinx +456
#dom #nieruchomosci #polska #aferasmietnikowa #afera #deweloper
Aktualizacja wpisu z dnia 23.06.25r.
Pierwszy wpis:
Drugi wpis:
Po
Aktualizacja wpisu z dnia 23.06.25r.
Pierwszy wpis:
Drugi wpis:
Po
źródło: stan na dzien dzisiejszy
Pobierz




@Nekai: na to wygląda 乁(⫑ᴥ⫒)ㄏ
@01ab: bo tutaj wychodzi ze ludzie czesto nie ogarniaja co sie dzieje dookola pojazdu. Ty nie masz rozkminiac tego w momencie awaryjnego hamowania tylko miec to ogarniete
Komentarz usunięty przez autora Wpisu
Skąd niby "szarpnięcie" ma być mocniejsze przy zaciśniętych hamulcach?
Pomijam już że brak hamulca może skończyć się wypchnięciem
@Seraphiel: to zależy od czasu w jakim oba auta osiągnęły dane prędkości i czy działały dodatkowe siły mogące osłabić impet uderzenia.
Energia uderzenia była w obu wypadkach ta sama, ale była inaczej zaabsorbowana.
To fizyka, nie voodoo jak mi zarzucasz.
Siły, można dosyć jasno zdefiniować - w pierwszym będzie bezwładność auta, opór toczenia opon, strefa zgniotu. W drugim odpowiednio większa bezwadność odhamowanego auta, tarcie hamulców, opór toczenia i strafa zgniotu która pochłonie więcej energii.
Jestem ciekawy jak chcesz "sterować" czasem, jeśli przy uderzeniu energia rozprasza się/jest przekazywana w ułamkach sekund.
Ponownie, idąc
https://www.wykop.pl/wpis/22752767/czy-jesli-wiem-ze-zaraz-uderzy-we-mnie-w-tyl-auto-/
@Seraphiel: nie, gdyż w tym wypadku cała energia przekazywana jest w ruch wagonika.
Co innego gdyby to był wagonik na kołach, połączonych z jakimś układem napędowym. Wtedy wprawienie pojazdu w ruch pochłania znaczną część
źródło: comment_wB2Odewll3nKnAPzb6giq21fh0DN8i4e.jpg
PobierzDrugi przykład, zgodzę się że jak auto zacznie się toczyć to siły będą dużo mniejsze ALE to właśnie moment rozpoczęcia toczenie połamie im karki