Wpis z mikrobloga

@noriad: Nie, że 993 jakby łączył klasykę z nowoczesnością, idąc od strony klasyki. Wprowadzał świeżość i miał być płynnym przejściem. Seria 996 to był skok w nowsze czasy i narysowanie kreski za którą mieli się nie wchodzić, ale już późniejsze serie bardzo chętnie czepią z klasyki, szczególnie 992 łączy klasykę z nowoczesnością, idąc już od nowoczesności.

Tak to odbieram.
  • Odpowiedz
@push3k-pro: no tak, ale to, że 992 łączy klasykę z nowoczesnością nie powoduje, że jest klasyczna. Wiesz o co mi chodzi - ok, 996 było dużym przeskokiem i właśnie wejściem w "nowoczesność", jeżeli chodzi o wygląd, bo technikalia nie są mi znane dokładniej
  • Odpowiedz
@robsosl: jeszcze jest druga, srebrna carrera na czarnych blachach w Łodzi.
Przynajmniej z 10 lat temu można było ja czesto widywać w okolicach Radogoszcz/Teofilów, jeźdizła nią taka babeczka 60-70 lat
  • Odpowiedz
993, jedna z najlepszych serii. Mówi się, że to ostatnia klasyczna seria 911, choć ja mam trochę inne zdanie.


@push3k-pro: jest ostatnim 911 chłodzonym powietrzem i tyle. 964 najlepsze <3
  • Odpowiedz